Gå til innhold

da var julaften ferdig....! :)

Øyboeren med to små <3

Anbefalte innlegg

maten spist, pakkene åpnet, og bare kos og sløving.. ;) første jula på jeg vet ikke hvor lenge, at mamma ikke har vært hissig og kranglet av stress på lillejulaften og julaften.. ;) fortalte også bestemor og bestefar at vi skal ha barn, bestemor vrket det som syns dette var moro, mens bestefar nærmest virket fornærmet for at vi ikke hadde spurt han først... haha.. :P var pappa som påpekte det... og i morgen er det farmor sin tur.. :)

har fått masse fint, bla en diiiger deilig dobbeltdyne og penger og sånn til vi skal flytte inn i den nye leiligheta.. ;) passer meg utmerket.. og hos typen min fikk jeg et nydelig smykke og en sånn gave-barre på 1000 kr... hehe... så blir shopping på gullsmeden for meg.. ;)

nå vil jeg bare at han skal komme hjem så jeg får holde rundt han og bli holdt rundt, og bare være sammen... :) han sa for første gang i dag: jeg elsker DERE... :) var noen nydelige ord... :)

så hvordan var dagen deres? hva fikk dere, var dagen vellykket?

klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7550210-da-var-julaften-ferdig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

heihei=O)

dagen hær var fin den.. 1 julaften sammen me samboeren..vi feiret den hos mine foreldre vi da.skikkelig koselig. Lillemann på 17 mnd fikk no masse Leker så han var fornøyd..

jeg er ikke så ivrig på gaver,men fikk en hel del gavekort så skal shope litt til ny leiligheten.d blir gøy..

ble sen kveld i går så i dag er vi litt sløve.Lillemann er til faren sin nå så jeg savner han så utrolig mye,liker ikke at han er bort..men skal hente han i morgen igjen,gleder meg...

så i ettermiddag skal vi til mine foreldre igjen å spise kalkun,tante,søss og barna kommer oxo,blir kos...

ha en fin julefeiring videre, å kos dere masse..

Det var en flott jule kveld med mye pakker..har to barn fra før så det blir jo litt da...ikke så mye på en selv, helt til jeg fikk gaven fra min samboer, der fikk jeg et flott smykkeskrin med en nydelig forlovelse ring med en flott diamnt på!!!! han reiste seg opp og holdt en helt utrolig flott tale, så jeg kan vel si at jeg har fått den fineste gaven til jul i år, selv om det ble bare en.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...