Gå til innhold

Oktober: Har dere hatt, eller planlegger dere barnedåp?


vinterkyss *gutt+jente+gutt*

Anbefalte innlegg

Vi har tenkt å ha barnedåp for snuppa 21januar. Da er hun litt over 3mnd.

Men har ikke begynt å planglegge noe som helst enda egentlig (mer enn nok med jula foreløpig:p)

Hvordan tenker dere ang festen rundt barnedåpen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal ha Navnefest, her i Tønsberg er det ikke før i slutten av Mars, da er han 5 mnd.

Har ikke tenkt så mye på hvordan vi skal gjøre det enda, har ikke så god plass hjemme, og med nærmeste familie blir det over 20 stykker, kanskje det går ann å leie et lite utested...det må sjekkes nærmere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal holde dåp for lillemann 14. januar. Det blir spennende, men helt sikkert en litt stressende dag. Vi har enda ikke planlagt i detalj, men vet vi skal ha koldt bord. Vi flytter salongen litt, og dekker langbord i stua. Invitasjoner og alt det andre er fortsatt bare på tankestadiet. Det er ikke noe hast, alle som skal i dåpen vet jo dette allerede og har satt av dagen.

 

I min familie har vi stort sett samme opplegg hver gang. Enkelt og greit med koldt bord. Vi får hjelp fra foreldre og søsken med matlaging og kaker. Duker og servietter kommer vi til å leie. Da trenger vi ikke tenke på stryking og vasking av dette. Vi blir vel 24 store og små.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal på navneseremoni i Rådhuset 3. Mars. og ber ca 47 gjester dagen etter. Vi vet at 7 av dem ikke kommer, og er usikre på noen andre.

Vi leier et festlokale i borettslaget, som kan ta 40 folk. Dåp i kirke var ikke aktuelt da samboern min ( og jeg) ikke er så veldig kirkelige av oss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha dåp 11 februar. Kristoffer er da 4 mnd og noen dager.. Har ikke planlagt noe om selve dagen, tar d etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha dåp nå den 7 januar. Dagen før hun blir 3 mnd.

Planlegger ikke så mye det orker jeg ikke.

Det blir en koselig dag uansett. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal ha dåp 07 januar, og Hannah blir 3 måneder 12.01. Har ikke planlagt så mye. Blir 20 stykker, og skal ha det hjemme. Tar det litt som det kommer, men kaka er hvertfall bestilt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal og ha 7 jan:) har planlagt svææært lite, vi skal ha det hos mamma og pappa, siden vi skal ha dåpen i kirken rett ved der de bor...så mamma planlegger alt, kjempedeilig!:) det eneste jg har gjort er fixe bordkort, også skal jg kjøpe en kake:) vi blir ca 25 stk, blir nok koselig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha dåp nå til søndag 7jan, christina blir 3 måneder dagen etterpå:-)

vi har leid borettslaget sitt selskaps hus og bestillt smørbrød.

kjøper kun servietter/lys/duk.

kaker og oppsatser lager familien:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riga & hippiesnulla 14.10.06

Vi skal hverken ha barnedåp eller navnefest, så jau. Har lyst til å ha en fest for snulla da,- enslags velkommen til verden-fest, men det må skje i sommer i så fall fordi familiene våre bor spredt, og jeg vil jo at de også kan være med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...