Gå til innhold

UL 4.januar - flere i den tida?

Anbefalte innlegg

Flere som skal den dagen? Gleder meg, dette blir spennende. Var på UL i uke 12 også, og alt så ok ut. Nå er jeg selvfølgelig nysgjerrig på kjønnet. Tror jeg vil vite det. Selv om det ikke har noe å si. Vi har både jente og gutt fra før og kjønn er ikke viktig bare jeg som er nysgjerrig over å vite om det er en liten pjokk eller ei lita tulle i magen min =0)

Hvordan er det med dere andre som skal på UL snart, vil dere vite kjønnet?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7550149-ul-4januar-flere-i-den-tida/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har ultralyd 2.januar. Vi hadde også i uke 12. Gleder oss til å se igjen. Kjempegøy!! Vi er veldig nysgjerrig på hvem som er der inne. Gutt eller jente? Spiller ingen rolle, men vil veldig gjerne vite likevel. Vi har to jenter fra før og lurer på om det blir ei tredje :o) Da blir det nok heftig hjemme på badet i tenåra hehe. Vi lurer også på om vi skal bestille 3D. For 600,- kan du få 3D med dvd og bilder til å ha med hjem. Kunne vært gøy :o)

Hei på deg

Skal på UL 25. jan jeg da...

Gleder meg veldig. Håper å se om d er gutt el jente, ønsker meg litt jente siden jeg har to gutter, men d spiller jo ingen rolle. Det viktigste er at alt er i orden:)

Men er nysgjerrig ja.

Skal til JM 3. juledag, så da er d tid for å lete etter hjertelyden for første gang:) Gøy:)

Hei Lone

Var på ul den 21. desember jeg. Men siden det var litt tidlig i forhold til ordinær ul så fikk vi faktisk tilbud om å komme om 4 uker igjen....

Vi takket ja på flekken - gøy å se en gang til når babyen er blitt 21 uker:)

Ble også flyttet litt - var jo 1 uke foran deg tror jeg , nå er min termin 5.juni.

Ville ikke vite kjønnet jeg, men min mann ville så vi spurte likevel. Jordmor var sikker i sin sak - jeg bærer en jente !!!!!!

Annonse

Hei!

Jeg skal også til UL 4. januar! Gleder meg utrolig mye, og håper selvsagt at alt skal være i orden. Vi ønsker å vite kjønn, men dersom det ikke viser på UL er ikke det krise heller.

Føler UL er en slags "milepæl" i graviditeten, skal bli spennende å hilse å det som vokser inni magen min.-)

UL 5. januar. Vi ønsker og vite kjønn. Har ei jente fra før, og det er mest pga henne vi ønsker og vite. Hun er nemlig helt bestemt på at hun får en lillebror! Om det er ei jente der inne får vi litt tid til og forklare henne det. Har guttefølelse selv så det blir spennende og eventuelt se om det stemmer. Da vi var på UL med lillejenta kunne ikke JM se hva det var som ver der inne:) Det spiler forresten ingen rolle hva det er som er der inne. Bare det er friskt nok til og overleve så er vi mer enn fornøyde!

skulle opprinnelig på UL nå 27.12 men var vekkreist. Så nå skal jeg/vi 10 januar i stedet.

Kjempespennende og jeg (og sambo) er såpass nysgjerrig at det spørs om vi klarer å holde oss hvis de kan se kjønnet. Var på UL i uke 14 og (privat), men da var beina lukket.

Tror derimot ikke vi kommer til å fortelle det til andre at vi vet.... Da får jeg nøytrale ting og sånn i tilfelle de tar feil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...