Gå til innhold

Julegave fra sivermor

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har plagdes med ei heks av ei svigermor i 14 år. Hun er bare ikke normal . Det hele går nok på sjalusi fra hennes side ! Jeg har jo "rappa" sønnen hennes, fy og fy... Å gi dårlige gaver er ondskapsfullt, men med overlegg. Det eneste rådet jeg har å gi, er å ha minimalt med kontakt med ei sånn dame. Min erfaring er at det blir aldri bedre, så avstand er viktig.

Et vanlig problem..Du kan jo spørre svigermor hva du skal bruke mugga til. og så kan du spørre om hun ikke ønsker seg en slik til bursdagen. Da kan du si at det er greit å vite, lettere å kjøpe noe du vet svigermor liker, siden hun har kjøpt dette.. Da må hun jo også like mugga...

Det skjer hele tiden at folk får gaver som ikke helt faller i smak. Det trenger ikke være noe galt med giveren av den grunn og man trenger ikke tenke ut intrikate meldinger med skjult budskap i retur.

Enten setter du den i kjelleren og forteller at den står der hvis hun spør. Eller så kaster du den og sier at den knuste.

Hvis hun spør om den ikke falt i smak så sier du at den ikke helt gjorde det, eller at du ikke skjønte hva du kunne bruke den til.

Vil di lage LITT fiksfakseri så kan du jo ha blomster i den en gang hun er der men da risikerer du jo å få noe matchende fra samme serien :-)

Ja, noen ganger får man gaver man ikke liker. Og til deg som svarte sist her, noen ganger får man gaver fra noen som er ondskaspsfulle. Og svigermødre kan være TROLL. . Du er heldig hvis du aldri har opplevd det. Dessuten er det dårlige unnskyldninger du kommer med selv. Nei, sett grenser, slutt å vær så naiv !!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...