Gå til innhold

Nå? Noen som fikk en baby i julegave da???

Anbefalte innlegg

Noen som ikke klarte å knipe igjen og fikk en bebis i dag? :)

Min lille skjønnhet holdt seg visst inni varmen en stund til hun.. hehe.. jaja men nå går jeg jo med 8 dager igjen, så hun kan jo komme når som helst ;)

Fortsetter under...

.. ikke jeg...

Har fortsatt lillegutt i magen.. nå gjelder det å prøve å gå til nyåret, så kan han få komme når det måtte være :) En venninne av meg fødte 2 timer før julaften i år, så det var nære for hennes del :)

Spennende om noen har fått her inne. Fortsatt hyggelig første jule dag til deg :)

Hehe ja det var det da... vi får vente å se de neste dagene om det kommer et innlegg med fra noen som fikk baby i julegave ;)

Jeg sitter nå her (som jeg har gjort i nesten hele natt pga at jeg rett og slett ikke får sove) med kynnere oftere enn en gang i timen... men tror ikke det er tegn på at noe er i gang, riene skal jo kjennes vonde ut.. og disse kynnerene er ikke vonde, bare ubehagelige når hele livmora blir hard...

jaja... jeg håper for bebisen sin del at hun ikke kommer før tidligest 1 jan.. (for da fyller hun året 1st dag i det nye året, istedenfor siste dag i dette året)

Men hadde det vert opp til meg ville jeg ha pressa henne ut NÅ! hehe... er så lei magen nå at!

Klarer jo ikke engang ta på meg sokkene selv :S det må sambo gjøre for meg :P hehe

Tror det er flere av oss som krysser fingrene for at babyene klarer å holde seg i magen til over midnatt nyttårsaften... Jeg lå med kynnere store deler av natten, regelmessig i en times tid, men så klarte jeg endelig å sovne. Når jeg våknet var de borte, dvs regelmessigheten var borte - kynnerne er der fortsatt.

Regner egentlig med at det var alle juleforberedelsene til gårsdagen som slo til i natt... Jeg vasket t.o.m. gulvene i leiligheten før gjestene kom, og brukte nesten moppen som krykke (bruker krykker ute) pga bekkenløsning. Middagen var veldig vellykket med 7 voksne og to barn (under to år) til bords.

I dag fortsetter julefeiringen med middag hele to steder... Vi skal først være sammen med halvsøsteren min og moren hennes før vi drar videre opp til svigers for å være sammen med stor-familien til mannen min. Blir sikkert veldig hyggelig, men også litt stress og mas å prøve å rekke begge deler. Junior på 17 mnd (i dag!!) synes dette jule-opplegget er veldig stas virker det som :o)

Ha en fortsatt fin juletid!!!

Jo, jeg har fått!! :-)

Jenta vår, Mia, kom hele 7 uker for tidlig. Nærmere sagt den 9. desember. Jeg ble selv syk (svangerskapsforgiftning) og var innlagt halvannen uke i forkant, og ble bare plutselig knalldårlig.. Det endte med akutt keisersnitt. Heldigvis er jenta vår velskapt til tross for prematur.. Eneste er at hun er litt liten og ikke klarer å ta til seg melk kun fra meg, så hun bruker sonde.

Vi bor enda på Nyfødt - Intensiven (for min del har jeg bodd sammenhengende fire uker snart på sykehuset), men regner med utskrivelse snart. Julaften fikk vi begge permisjon og fikk feira hjemme. DET var stas,det:-)

Er hjemme på perm i dag også. Deilig å være familie, ser virkelig fram til å få lille "tøtta" vår hjem.

Lykke til til dere andre!!

Annonse

Jeg er møkk lei av alt maset om å knipe igjen til januar så jenta mi blir født på "riktig" side av nyttår! Hun får komme når hun kommer, så lenge fødselen går bra, jenta er velskapt og alt er i orden. Hun får nok et fullverdig liv og akkruat like mye kjærlighet og trygghet fra foreldrene og omverdenen uansett om hun er født i desember eller januar.

Begynner forøvrig å bli sliten av disse maseriene... enten så bør jeg føde snart eller så får de bare se å gi seg... hehe :) Bare jeg ikke føder imorra, da er vi uten jordmorvakt :(

Jeg tror forlk bare sier sånn ting fordi det liksom bare er sånne fraser man sier når noen er føde klare på denne tiden. Folk vet jo at man ikke kan knipe igjen, de bare sier sånt.

Akkurat som om at alle klager over været og snøen og slik...

Bare for å ha noe å si

vi fikk lille gutten vår i julegave, hadde termin 7 januar men han kom 1 desember. lå på sykehuset i 6 dager før vi fikk komme hjem. så har det vore en del kontroller, men nå vokser han endeli godt. lykke til alle sammen. og til alle førstegang; det er ikke alle som opplever en fødsel som noe særli smertefull. jeg gikk 15 timer fra vannet gikk og med rier til han var ute, og det var ikke noe sørli vondt:) lykke lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...