Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har tatt hormonprøve 2 ganger og mannen min har tatt sædprøve 2 ganger men hvor blir det av prøve resultatene på begge to det har gått over 2 uker og ingen svar ennå og lurer virkelig på vorfor vi måtte ta samme prøvene 2 ganger om noe er galt er virkelig redd nå.....

jeg tviler ikke på at jeg har eggløsning for det har min gyn sakt ifra at jeg hadde.

Men hva er det som går galt nå er veldig frustrert :(((((

Fortsetter under...

Gjest Bjørnen Collargol

Hormonprøver tar det lang tid å få svar på, har du ikke fått beskjed om dette? Sædprøven tar gjerne ca 2 uker, men du må huske at nå er det jul så det kan ta litt lengre tid pga det da. Men du kan jo alltids ringe dem og om høre.

God jul!

• 2 uker senere...

Sædprøven analyseres med en gang den leveres, så gyn får prøveresultatene etter en til to dager. Resten av ventetiden er vel klargjøring til forsendelse og postgang. Vi ringte legen to dager etter at vi leverte prøven, og da fikk vi resultatene.

Annonse

ja ja nå har prøve resultatene kommet med nå er aldri gyn til stede må vente igjen :( jaja men er det vanlig at vi ikke kan vite sædprøven til mannen vis vi ringer?jeg får ikke vite svarene mannen min må ringe selv for å vite svarene fra prøven det er jo så teit synes jeg uff må vente hele tia er lei av å vente vil at noe skal skje

Hei :)

Jeg fikk også samme svar hos min gyn..

Det er din manns prøve ergo han som skal få svaret...

Hjelper ikke på humøret det når man i utgangspungtet har venta lenge!

Håper for dere at svaret er positivt !

Hei Jenter!!!

Uff må alt skje med meg endelig har jeg fått vite hormonprøvene mine alt var normalt borsett fra at de ikke kunne se at jeg hadde eggløsning for ar prøven ikke ble tatt på dag 21. så jeg må ta ny prøve vente igjen er kjempe lei av å vente først gjør dem feil med blodprøven som jeg har tatt på dag 21 og prøven blir kastet og det neste blir at mannen min måtte da sædprøve 2 ganger for at den først var uklar for at de venta lenge med og den siste sædprøven har ikke kommet ti gyn og hun sier at mannen min skal ringe riks å få svarene for noe tull nå begynner jeg å miste tålmodigheten p.g.a. alt dette tullet ....

Noen som vet hva jeg kan gjøre?vurdere til og med å bytte gyn hjelp meg pls

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...