Gjest Skrevet 24. desember 2006 #1 Skrevet 24. desember 2006 Teodor falt ned fra stellebordet idag, på julaften, dagen han ble 6 mnd... Jeg sto rett der sammen med han, men vips så falt han! Jeg rakk ikke å reagere! Klarer ikke å være inne på badet etter det, føler meg helt jævlig... Heldigvis så lå det noen håndklær på gulvet etter at jeg hadde dusjet, som dempet fallet litt.... Flisgulv.... Sambo holdt Teodor og trøstet mens jeg ringte legevakta og gråt og gråt, fikk komme med en gang, rett inn. Vi bor 1 min unna sykehuset. Gikk takk og pris bra! Han blødde litt fra munnen, innsiden av overleppa, men han berget heldigvis hodet og kroppen! Takk kjære Gud, det var alt jeg ønsket meg i dag! Jeg bare gråt og gråt... Satte ny fartsrekord til sykehuset da Han har vært i kjempefin form i hele kveld, åpnet pakker selv og kost seg, men jeg følger med han, og har fått beskjed om å stryke på han flere ganger i natt for å se at han reagerer på det. Da vi kom hjem fra legevakten køddet sambo med at barnevernet hadde ringt etter meg.... Da gråt jeg enda mer! Dette har vært den verste og beste dagen, er så glad for at lillemann har det bra! ( og heretter så skifter jeg på han i sengen hans! )
leader of The pack Skrevet 24. desember 2006 #2 Skrevet 24. desember 2006 skjønner at du er lei deg og oppskaket. MEN vi er tusenvis av mødre som har opplevd det samme eller lignende....så ikke bebreid deg selv. Det gikk bra som du sier og heldigvis for det!!! Koselig at dere fikk en fin feiring tross alt:)
Gjest Skrevet 25. desember 2006 #3 Skrevet 25. desember 2006 Klarer ikke å sove... Klarer ikke engang å gå inn på badet, blir helt kvalm... Ser for meg den lille kroppen som faller ned fra stellebordet... Føler meg så jævlig.... Teodor sover så søtt i sengen sin, og han det bra, men likevel er det helt jævlig.... Vil kaste ut sambo fra sengen vår, sånn at Teodor kan sove sammen med meg... Føler meg så skyldig, jeg skulle passet bedre på...
leader of The pack Skrevet 25. desember 2006 #4 Skrevet 25. desember 2006 uffda nå får jeg skikkelig vondt av deg. Du kan ikke passe på absolutt hele tiden...det er bare et brøkdel sekund som skal til noen ganger. Jeg f.eks mistet ungen min på hodet først i brosteinene når hun var 10 dager gammel. Det var helt forferdelig, men ulykker kan skje og vi må bare være takknemlige hver gang det går bra. Sender deg en liten trøsteklem og håper du får sove i natt.
Hoppetussa Skrevet 25. desember 2006 #5 Skrevet 25. desember 2006 Huff, skjønner deg veldig godt. Du er ikke verdens verste mamma, sånt skjer utrolig fort, og som andre her har skrevet - det har skjedd med tusener av mødre. Du stod ved stellebordet, det hadde vært verre om du hadde bevisst gått i fra han! Tror det er viktig at du kommer inn i de samme rutinene så fort som mulig, selv om jeg vet det er en hard kamp. Jeg vet det er viktig ut i fra andre ekle opplevelser jeg har hatt.
Gjest Skrevet 25. desember 2006 #6 Skrevet 25. desember 2006 Å, stakkars dere! Men så godt at det gikk bra! Siden Teodor var i god form i går kveld, fikk han jo ikke noen skade av det. Kan vi få høre hvordan det er rmed Teodor i dag? Og hvordan er det med deg? Bortsett fra at du sikkert er veldig trøtt... Får lyst til å sende en klem!
BettyBoob Skrevet 25. desember 2006 #7 Skrevet 25. desember 2006 på lille julaften våknet jeg av at gutten min på 9 mnd gikk i gulvet! Falt ut av sengen min! Var ikke moro, for jeg fant ham ikke med en gang, han hadde falt mellom noe greier som på gulvet ved fotenden....Gikk heldigvis veldig bra da, to min gråt og ingen kul eller noe Følte meg rimelig kjip.....Hadde nok dratt rett til legevakta hadde det vært flisgulv ja, skjønner at du fikk panikk! Jeg har bare ventet på at noe sånt skulle skje, for alle sier at det skjer en eller annen gang!
Gjest Skrevet 25. desember 2006 #8 Skrevet 25. desember 2006 Teodor sov som den engelen har er hele natten, med sin lille trutmunn Jeg derimot, våknet hele tiden og måtte styrke på han Han våknet som vanlig med et stor smil, fikk frokost på sengen, og nå skal ha ta en liten dupp Han har vært så opptatt med å leke med alle sine nye leker, så han har det bra Han er akkurat sånn som han bruker å være Jeg tok morgenstellet på gulvet i mårrest da! Bare så det er sagt Har skikkelig traume jeg ! Stor klem til alle snille dere !
snuppelure 74 Skrevet 25. desember 2006 #9 Skrevet 25. desember 2006 Å nå fikk jeg skikklig vondt av deg (tårene står i øynene mine nå) Det er desverre sånn som kan skje og du er absolutt ikke verdens verste mamma altså.... Som du sier selv, så er han i fin form og har det helt toppers Håper du har det litt bedre i dag Ha en fortsatt GOD JUL Varme klemmer fra
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 25. desember 2006 #10 Skrevet 25. desember 2006 du er verdens beste mamma for teodoren din:) skjønner at du bebreider deg selv. de er så ville i den aldern.. og blir vel ikke bedre heller før de får bena oppunder seg.. god jul!!!
Bussi Skrevet 25. desember 2006 #11 Skrevet 25. desember 2006 Huff da, skjønner at det må ha vært kjempeskummelt!! Men vet du hva, du er absolutt ikke verdens verste mor! Verdens verste mor ville nok ikke ha blitt så bekymret som du ble, og ville nok heller ikke tatt med babyen på legevakten for å sjekke at alt var i orden med han. Det at du ble så redd tyder jo bare på et du er veldig glad i sønnen din, og dermed er du jo en veldig god mor! Og som mange over her har skrevet, dette har skjedd med maaaaange før deg, og heldigvis så gikk alt veldig bra! Kos deg videre i julen da! =)
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 25. desember 2006 #12 Skrevet 25. desember 2006 Å så leit, men så bra det gikk bra! Lillegutten min har detti ned fra senga noen ganger og sånn, det er sånn som skjer. Håper det går bra med Teodor i fremtiden! Du er ikke en dårlig mor forde om du var uheldig!!!
Karolinesmor Skrevet 25. desember 2006 #13 Skrevet 25. desember 2006 Uff så fælt! Tror du er en veldig god mamma ... Husk alle kan være uheldig!
Gjest Skrevet 25. desember 2006 #14 Skrevet 25. desember 2006 Vil bare si tusen takk til dere alle, dere er så snille og trøster meg Det er fortsatt skikkelig ille å være på badet, men det går bedre. Slipper han ikke av syne i et halv millisekund engang! Skal lime han fast til meg, urokråka Han har det i hvertfall kjempebra! Ingen tegn til noe vondt, bittelitt sår på kinnet sitt, men det er alt ! *puster lettet ut * Legevakten måtte bruke mest tid på å få roet ned meg Klem til dere snille jenter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå