Mamman til Sofie 180207 Skrevet 24. desember 2006 #1 Skrevet 24. desember 2006 Hei damer ; må ty til dere igjen ) De siste par dagene har jeg fått kjempehovne føtter/ankler. Ser ikke ankelknoklene mine lenger, og det sprenger på oversiden av foten ut mot tærne. Har store "puter" både på oversiden og under føttene mine. Har ingen andre plager - men det er jammen plagsomt nok det her... Noen som har noen gode råd??
Mamman til Sofie 180207 Skrevet 24. desember 2006 Forfatter #2 Skrevet 24. desember 2006 Er 32+3 forresten...
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2006 #3 Skrevet 24. desember 2006 Ikke annet enn at det er helt normalt. Hold føttene høyt og bruk elastiske støttestrømper som du får kjøpt hos bandasjist, apotek eller helsekost. Lykke til.
Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 25. desember 2006 #4 Skrevet 25. desember 2006 Har ingen råd eller noe, men må bare legge inn at jeg har det på samme måte.. har nå i løpet av siste mnd blitt kjeeeempehoven i leggene... :S når mor så leggene mine i går fikk hun jo helt sjokk! :-O Huff.. jaja men man får bare trøste seg med at det hele snart er over Og at vannet som gjør at en er hoven forsvinner ganske raskt etter fødselen
MammaDilla Skrevet 25. desember 2006 #5 Skrevet 25. desember 2006 Ligg unna salt mat og ligg mest mulig med hevet føtter. Er ikke så mye annet å gjøre.. Bruk støttestrømper..
Crazyyyyyyyy:) Skrevet 25. desember 2006 #6 Skrevet 25. desember 2006 jeghar også begynt å få hovne føtter. Så ikk særlig pent ut i finsko igår nei må jeg si! Sukk! 3 mnd igjen nå! Håper det ikke blir verre.
Beatej80 Skrevet 26. desember 2006 #7 Skrevet 26. desember 2006 Er full i vann her også, både i beina og fingrene. Skikkelig plagsomt. Bruker støttestrømper og sitter med beina høyt, men har slurva litt i jula. Så her får jeg nesten ikke på meg skoa engang.. grøss og gru. Gleder meg til dette er over altså!! Hvis du blir hoven på veldig kort tid kan det også være tegn på svangerskapsforgiftning. Men hvis du har normalt blodtrykk og urinen er uten protein så skal det ikke være noen fare!
Mamman til Sofie 180207 Skrevet 26. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 26. desember 2006 takk for svar alle sammen, jeg skal ut å kjøpe strømper i morgen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå