Gå til innhold

Julegrisen det er meg..


Gjest

Anbefalte innlegg

Julegrisen det er meg..

 

Jeg bare er så deppa, før graviditet var jeg så mye tynnere i kroppen, det har tatt helt av, jeg la på meg hele 22 kg og veide på det meste 76 kg. Nå veier jeg 69 og ser seriøst jævlig ut ! Vet at man er forskjellige i kroppen, så på meg kan 69 kg se ille ut, mens på noen andre ikke så ille. Jeg prøver ikke å si at alle som veier det ser ille ut, men derimot jeg ser fryktelig ut ! Jeg er ikke så slapp i fisken, er mest "stramt utover" på en måte, kraftig ser jeg ut. Kommer ikke inn i 42 bukser fra Vero Moda nesten, må ha str 42, og før hadde jeg 36/38. Jeg er 170 cm og veier 69 kg. Det høres sikkert ikke så ille ut, men det meste er på mage rumpe og lår. Jeg gråter ca hver dag og føler meg superstygg. Jeg tok ks så kan jo være at det har noe å si, ser gravid ut enda. Jeg drikker bare vann, spiser kun litt godis en dag i uken - lørdager, og holder meg unna søtt. Jeg gikk ned en del første uken, men siden har jeg bare stått stille på 71 lenge, nå veier jeg 69 og står BOM stille. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, går turer som bare det, spiser bra, men ammer fulltid. Alle snakker om at de går så fort ned når de ammer, hos meg er det nesten motsatt. Jeg trener, spiser bedre enn noen gang, men står på stedet hvil, altså 69 kg. Det skjer ingenting, jeg er så lei, jeg bare orker nesten ikke dra til svigers på 1 juldagsmiddag imorgen, da jeg føler meg så stygg. Det er grusomt. Jeg vurderer sterkt å ta meg et Grethe Roede kurs, men hører mange si det er jo jo kurs på en måte. At det funker mens man går der, men at man som regel fyker tilbake så fort kurset er over. Jeg hater kroppen min nå, og føler meg så stygg som f. Det er snart 4 mnd siden jeg fødte, håper inderlig jeg kan komme tilbake på 54 kg. Der likte jeg meg, føler meg som en dass og vil bare grine hele tiden. Jeg fikk ingen strekkmerker på magen, men bak på lårene og litt på sidene, men det er jo fordi jeg har est ut som en gris. Andre som føler det som meg ? Jeg føler meg overhodet ikke bra. Skal begynne på babysvøm i februar, jeg vurderer å melde meg av, ser ikke ut. Sikkert mange som synes jeg sutrer, men det er en så ekstremt stor forskjell på meg nå enn før og hva enn jeg gjør skjer det ikke noe. Hadde jeg bare sittet på rumpa og ikke gjort noe hadde jeg jo ikke hatt noe jeg skulle sagt, men jeg trener og trener, spiser riktig og drikker kun vann. Hvorfor skjer det ingenting. Kan det være ammingen ?

 

hilsen årets julegris :(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns overhodet ikke synd på deg, din vekt er helt fin.Griner hver dag, du burde skamme deg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gråt heller over verdens ufred og alle de som lider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julegris....hehe..

 

Her sitter jeg og veier 90 kg fordelt påå 173 cm... hvem er mest julegris tror du? Hehe :oP

 

Jeg veide selv 68 før jeg ble gravid og brukte da str 38. Nå bruker jeg str 44.....jepp...hehe. Så gå litt ut av deg selv, speilbildet og størrelsene på klærne...så finner du alltis noen som har det dobbelt så ille som du. Kan gi deg litt perspektiver på deg selv og andre :o)

 

Har hørt mange som ikke går ned noe særli når de ammer men som raser ned etter ammingen er over... Så kan jo hende du er en av dem. Ikke tenk så mye på slanking osv når du ammer.... Det tjener du lite på...bare det ar du selv blir deppa. Om du gråter, er deppa osv ofte eller hver dag så er ikke det bra for babyen din heller....babyer mærker slikt meget godt. Du er jo en av de nærmeste personene i din babys liv...h*n merker/føler deg. Ville seriøst prøvd å nyte ammetiden med babyen min om jeg var deg....den vare bare et år...å du får den ikke tilbake. Ville konsentrert meg om kroppen min, vekt, sunnhet +++ etter ammeslutt. Gled deg over babyen din du, h*n elsker deg uansett! Det burde du og gjøre! :o)

 

God Jul!!

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva dere mener, og jeg vet at det finnes folk som har det verre, men jeg kan ikke sammenligne meg med de som har det verre, jeg må se på det som er ille for meg, og det er ille for meg da jeg har gått opp såpass mye. Skamme meg ? Det tror jeg heller det er deg som skrev etter meg her oppe, jeg dømmer ikke deg, så ikke døm meg. Jeg sliter med meg selv pga. dette og velger ikke dømme andre, men sa at dette er et problem for meg ! Synes det er synd at du skal si at jeg ikke har lov å være lei meg, da det finnes andre som har det verre. Jeg har latt meg selv forfalle 22 kg, og det er ikke bra. Uansett hvor mye jeg veier. Jeg er ikke fin, jeg er for fet, om jeg er superfet eller fet spiller ingen rolle, jeg kommer ikke inn i str 42 som sagt i bukser, det er unormalt stort for meg. Jeg takler det ikke og ønsker ikke å se sånn ut, selv om det er folk der ute som må spesial sy klæra sine, betyr ikke det at jeg skal være fornøyd med str 44..feks... Dessuten så har det mye å si hvordan man ser ut, hvor man har lagt på seg, hva slags type kropp man har osv. osv. Jeg ser ikke bra ut, jeg er for fet, pølse henger rundt magen, og lårene er gedigne. Kommer ikke inn i garderoben min, skal begynne på reductil fra lillepille.com tror jeg...dette orker jeg nemlig ikke mer, men må vel vente til jeg slutter å amme. Til deg over takk for at du klarer å se det litt fra min side også, jeg forstår som sagt at andre sitter dypere i det, men det hjelper meg ikke på en måte, dette er mitt problem, derfor vil jeg ikke sammenligne meg med andre akkurat der. Min selvfølelse blir ikke bedre av at jeg vet at andre har det verre, sånn fungerer ikke jeg. Det er jo nesten ille om man skal tenke sånn, ja ja andre har det verre. Håper det går bra med deg fremover, virker søt du. Klem fra julegrisen god jul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo bare 4 mnd siden du fødte!! Mange bruker 1 år ++ for å komme dit de engang var. Men ikke forvent at du får den samme gamle kroppen etter en fødsel!!!

Selv fikk jeg nr 2 for snart 9 mnd siden og tro meg kg sitter der enda!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann tror nok det er ammingen som gjør det:o) Jeg har det akkurat på samme måten, jenta mi er snart ett å og jeg tenkte å gi meg med ammingen når hun var ca 1,5 år. Hvis ikke hun vil gi seg selv før det da, det er jo lov å håpe:o)

 

Jeg er 178 høy og veide 116 kg 1 oktober siden det har jeg trent nesten hver dag, spist sunnere (sikkert ikke sundt nok da) i dag veier jeg 120. Komisk hele greiene, men jeg har gått fra str 54 til 50 i bukse og gleder meg til å se 40 tallet.

Jeg fikk en gutt i 2002 og når han sluttet og amme forsvant 10 kg på null komma niks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...