Gå til innhold

Julegrisen det er meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare er så deppa, før graviditet var jeg så mye tynnere i kroppen, det har tatt helt av, jeg la på meg hele 22 kg og veide på det meste 76 kg. Nå veier jeg 69 og ser seriøst jævlig ut ! Vet at man er forskjellige i kroppen, så på meg kan 69 kg se ille ut, mens på noen andre ikke så ille. Jeg prøver ikke å si at alle som veier det ser ille ut, men derimot jeg ser fryktelig ut ! Jeg er ikke så slapp i fisken, er mest "stramt utover" på en måte, kraftig ser jeg ut. Kommer ikke inn i 42 bukser fra Vero Moda nesten, må ha str 42, og før hadde jeg 36/38. Jeg er 170 cm og veier 69 kg. Det høres sikkert ikke så ille ut, men det meste er på mage rumpe og lår. Jeg gråter ca hver dag og føler meg superstygg. Jeg tok ks så kan jo være at det har noe å si, ser gravid ut enda. Jeg drikker bare vann, spiser kun litt godis en dag i uken - lørdager, og holder meg unna søtt. Jeg gikk ned en del første uken, men siden har jeg bare stått stille på 71 lenge, nå veier jeg 69 og står BOM stille. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, går turer som bare det, spiser bra, men ammer fulltid. Alle snakker om at de går så fort ned når de ammer, hos meg er det nesten motsatt. Jeg trener, spiser bedre enn noen gang, men står på stedet hvil, altså 69 kg. Det skjer ingenting, jeg er så lei, jeg bare orker nesten ikke dra til svigers på 1 juldagsmiddag imorgen, da jeg føler meg så stygg. Det er grusomt. Jeg vurderer sterkt å ta meg et Grethe Roede kurs, men hører mange si det er jo jo kurs på en måte. At det funker mens man går der, men at man som regel fyker tilbake så fort kurset er over. Jeg hater kroppen min nå, og føler meg så stygg som f. Det er snart 4 mnd siden jeg fødte, håper inderlig jeg kan komme tilbake på 54 kg. Der likte jeg meg, føler meg som en dass og vil bare grine hele tiden. Jeg fikk ingen strekkmerker på magen, men bak på lårene og litt på sidene, men det er jo fordi jeg har est ut som en gris. Andre som føler det som meg ? Jeg føler meg overhodet ikke bra. Skal begynne på babysvøm i februar, jeg vurderer å melde meg av, ser ikke ut. Sikkert mange som synes jeg sutrer, men det er en så ekstremt stor forskjell på meg nå enn før og hva enn jeg gjør skjer det ikke noe. Hadde jeg bare sittet på rumpa og ikke gjort noe hadde jeg jo ikke hatt noe jeg skulle sagt, men jeg trener og trener, spiser riktig og drikker kun vann. Hvorfor skjer det ingenting. Kan det være ammingen ?

hilsen årets julegris :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sier bare: velkommen i klubben.

Veier 68 kg og er 159 cm høy. Hadde gått ned til 62 kg men så begynte jeg på cerazette, på to dager gikk jeg opp igjen til 70 kg.

Jeg ser ut som en julegris jeg, alt ligger på pupper, mage, hofter, rumpe og lår. Har skikkelige fjortishåndtak. Trener og spiser riktig. Kan si at før veide jeg 49 kg, så forskjellen er enorm i mine øyne.

Jeg fullammer og ser ikke at det har hjulpet i det hele tatt!

Skrevet

godt det er fleire, eg er også så deppa. griner nesten kvar dag, blir lei meg av å sjå meg sjøl i speilet. samboeren min syns eg er vakker, men eg føler meg langt i fra fin sjøl. eg er redd han skal bli lei når eg er så deppa=( eg veier 74 kilo nå, og er 158 høg, så eg er ekstremt overvektig nå kan du sei, eg har alltid vert slank, men nå er låra store og magen endo større.. eg hadde EKSTREMT STOR mage då eg gjekk gravid, nå er det snart 6 mnd siden og eg fullammer fortsatt.

Skrevet

kanskje fullamming rett og slett gjør sånn at kroppen for noen produserer og lagrer mer så den har noe å gå på når den melker. Kan jo nesten se slik ut da. Aner ikke hva annet, hilsen julegrisen -hi...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...