bisha_mor Skrevet 24. desember 2006 #1 Del Skrevet 24. desember 2006 Er i 10. uke nå jeg, og har sett blod på papiret etter å ha vært på do. Noen som har det sånnt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øyboeren med to små <3 Skrevet 25. desember 2006 #2 Del Skrevet 25. desember 2006 jepp..! for bare noen dager siden, faktisk.. var hos legen, bare for å få det sjekket, og det er veldig normalt, spesielt om man skulle hatt mens omkring nå, eller har hatt sex, og så lenge det ikke blør masse, og du må skifte truseinnleggflere ganger per dag, og det ikke gjør veldig vondt, er det ikke stor grunn til bekymring.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love my kidz Skrevet 25. desember 2006 #3 Del Skrevet 25. desember 2006 Jeg har hatt det akkurat det samme. To ganger på en toukerstid har jeg hatt en svaak blødning. Bare sånn at jeg tørker det bort, det ligger ikke noe igjen i trusa. Etter første blødningen fikk jeg inn til ul og sjekke, hjertet slo like godt det. Da jeg blødde andre gangen bekymra jeg meg nesten ikke i det hele tatt. Virker som om det er normalt ja. Ble du roligere nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bisha_mor Skrevet 26. desember 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 26. desember 2006 Takk for all svar...ble litt roligere nå jeg, men skal bestille en ul time hos spesialist i morgen... bare for å være sikker og for å se mitt barn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå