Gå til innhold

God Jul og Godt Nyttår

Bentus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

jeg er bare 11+6, så føler meg litt utenfor her ennå... fikk vite så tidlig pga at jeg ble veldig dårlig og måtte på sykehuset.. kvalm og fikk ikke i meg noe vått eller tørt.. litt bedre nå, men er sykmeldt ut januar og muligens også resten av svangerskapet...

hvor langt er du på vei??

fått stor mage?? ;)

De heter Kevin&Robin.Det står tekst til bildene der også hvisdu klikker på bildene.Nei,magen min var ikke stor.Jeg la på meg bare 2-3 kilo jeg.Men guttene ble jo födt i uke 32+2 også da:)Jeg har alltid värt litt kraftig men gikk ned litt i meg selv når jeg gikk gravid og bare noen uker etter de ble födt gikk jeg ned 13 kilo.Men skal si deg jeg gikk fort litt opp igjen da jeg sluttet og pumpe meg og sötsuget meldte seg.Bare måtte ha kaker og sött hver dag.Helt ubeskrivelig det söt suget jeg hadde da.Men etter jeg begynte på krom ble det litt bedre igjen:)

Annonse

fine navn på guttene dine :)

sikkert deilig å gå ned så mye etter fødesel.. håper jeg klarer å amme.. har hørt at det er mange som ikke klarer det med to.. men vi får se og prøve så tårene triller ;)

jeg har allerde gått opp en kilo, selvom jeg kaster opp hver dag.. har forresten bestilt privat ul på tirsdag.. har plutselig blitt så redd det ikke er 2 der lengre.... vet ikke hvorfor, men fikk vite at det var tvillinger når jeg bare var 5 uker på vei,.. var to hjerter som slo.. men litt redd likevel..

nå er jeg 12+0 i dag;)

Hadde mye melk jeg men de klarte ikke og ta puppen når de var så små når de ble födt.Jeg begynte og pumpe meg og fikk veldig mye melk men etter x antall brystbetennelser fikk jeg mindre og mindre melk.Prövde en god stund og få de til og ta puppen men de klarte det ikke enda de var blitt2-2500kg.Hender det er sånn med premature.Så jeg pumpet meg noen uker etter jeg kom hjem fra sykehuset mens jeg enda hadde hjelp fra mannen min hjemme men når han skulle begynne og jobbe igjen fant jeg ut a det ble litt for mye med pumping hver 3-4 time og +at de skulle ha flaske hver 4 time.De er nok sikkert der begge to enda:)Lykke til på ul på tirsdag:)Skal du vite kjönnene på nurkene dine?og er det dine 2 förste?

I dag har vært en fæl dag... jeg er så utrolig dårlig hver dag.. =/

tar afipran kvalmstillende hver dag, men i dag hadde jeg tomt... kaster opp alt jeg får i meg.. slitsomt.. tar så lang tid å bygge meg opp igjen.. håper virkelig dette går over snart.. så lei å deppa i dag =/

Vil absolutt vite kjønnet på de små ;)

kjempe spent på hva det blir.... har ikke vært gravid før, så dette blir våre første... gleder meg...

kommer ikke til å gå gravid igjen... har vært veldig dårlig....

nå får jeg legge meg litt igjen.. godt å sove ;)

ha en fin kveld...

Stakkars deg.Ikke godt og bli så dårlig.Jeg var i kjempe form hele svangerskapet bortsett fra at jeg var ekstremt trött den förste tiden.Så jeg kan ikke klage der:)Men ei jeg kjenner er ekstremt dårlig både nå og i sitt forige svangerskap hvor hun mistet jenta si i uke mellom 25-30 en gang.Hun fikk ikke i seg noe så hun måtte inn på sykehuset for og få intravenöst hver dag.Noen er jo kvalme under hele svangerskapet men på de fleste gir det seg etter ca 14-15 uke.Så da krysser vi fingrene for at du er en av dem.Men hvor bor du siden du skal föde på Gjövik?

Så heldig du var da ;)

Jeg ble lagt inn på sykehuset i uke 5.. ble der en uke.. trodde jeg måtte inn igjen i dag.. men skal prøve litt til.. litt bedre nå..jeg krysser fingrene hver dag for at jeg snart blir bra ;)

har flyttet til kapp nå, men har alltid bodd på gjøvik.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...