Titouille Skrevet 24. desember 2006 #1 Skrevet 24. desember 2006 Hei! Jeg fikk vite at jeg hadde sopp for 2 uker siden. Har brukt mycostatin (krem for meg 8X per dag; mikstur for barnet 4X per dag) men soppen har enda ikke forsvunnet. Barnet er fortsatt hvitt i munnen og jeg fortsatt brenner i puppene etter amming :-/ I morgen er siste dag på kur og der midt i Julehelgen med helligdager og full pakke er det ingen på ammepoliklinikken som svarer telefon. Skal jeg fortsatte med kur eller skal jeg ta pause ( på ammeklinikken, de sa at jeg skulle ta kur bare 2 uker). Takk for svar :-)
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2006 #2 Skrevet 24. desember 2006 samme som meg....jeg har tenkt å fortsette litt til, hvertfall til over julehelgen. Tror det går bra for jeg var å leste på felleskatalogen og det virker som om det ikke er farlige stoffe i kuren.
Blomman Skrevet 24. desember 2006 #3 Skrevet 24. desember 2006 Det er ikke unormalt å behadle med mycostatin i 4-6 uker så bare fortsett du. Merkelig at de gir sånn innformasjon..men men..... lykke til videre - husk på god hygiene - søk på sopp i forumet - masse svar fra meg eng det.. eller les på ammehjelpen.no god jul da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå