Gå til innhold

Lykkelig gravid,men litt bekymret...


Babyheaven OVERTID:(

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen:) Etter sa tidlig i oktober,fikk jeg positiv test igjen tidlig i desember:) Har hatt 4 sa,først en,så et fullgått tvillingsvangerskap,så 3 sa på rad,og nå er jeg 6+1. Var på ul for en uke siden og alt så bra ut da,skal på ny den 3 januar,gleder oss:) Men er litt bekymret over manglende kvalme,har litt innimellom men det er fint lite. Når kom kvalmen for fullt hos dere? Flere med menslignende smerter her? Når avtar de? takknemlig for svar:) God jul alle og lykke til med svangerskapet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Offdå! Du har gått gjennom mye! Fikk helt vondt da eg leste innlegget ditt! Håper virkelig alt går bra med deg denne gangen!!!

Eg va kun kvalmen de første 2ukene! Nå er jeg i uke 6 og kjenner ingenting til kvalmen! Men blir fort sulten.... Mens-murringer har jeg med jevne mellomrom hele tiden!!!! Det e veldig vanlig! Vett ikke hvor lenge det varer, men syns å huske at jeg har lest at de kan vare i de 3første mnd!

Lykke til videre i svangerskapet!!!

Håper du får en god jul og at du klarer å slappe av og kose deg med spiren din!!! Husk at det er viktig å tenke positivt!!!;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvalme er veldig individuelt.... jeg har vært veldig dårlig fra uke 4.. er i uke 11 nå. fortsatt like kvalm.. men leser om mange her inne som ikke føler kvalme eller noe slags symptomer i det hele tatt... kan godt skjønne at du er bekymret, ikke lett å la være.. jeg er også det selvom jeg aldri har mistet, ikke vært gravid før heller... men man tenker jo på det.. men det går fort til 3 januar og ny ul.. å du vet jo at det har gått bra før :) tenk positivt du og kos deg i julen.. livmoren trenger kjærlighet og varme tanker...

masse lykke til og god jul =o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var mange sa'er, ja, kan godt skjønne at du er bekymret. Men som andre sier, så er det veldig individuelt med symptomer, også fra svangerskap til svangerskap.

 

Jeg skal kanskje ikke snakke så mye om å la være å bekymre seg, da. Jeg var veldig dårlig i forrige svangerskap, allerede fra 4+3. Så når jeg nå ved 5+4 er frisk som en fisk, er jeg superskeptisk til om dette går bra. Det hadde virkelig vært drømmen, da, å gå gjennom et svangerskap uten kvalme og oppkast..... sukk...

 

Håper alt står bra til der inne, i alle fall - ønsker deg ei god jul og lykke til i svangerskapet!

- vi møtes kanskje i augustklubben?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forhåpentligvis møtes vi alle i augustklubben! hehe.. jeg er i uke 6 nå, eller 5 og en dag.. hehe... jeg er ganske kvalm, har veldig vonde bryster og har værdens største skallebank. jeg har også hatt mensmurringer hele veien. derfor jeg ikke tok test før jeg gjorde... gikk med bind og tamponger i vesken hele forrige uke.. bare ventet. håper det går bra for alle. å miste er så utrolig trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar alle sammen:) prøver å ikke tenke på det,men vil ha den kvalmen,hyyyyyl. høres vel dumt ut,men føles som en trygghet for meg den... god jul videre alle sammen og et vidunderlig nytt år:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...