Lima og meg Skrevet 24. desember 2006 #1 Skrevet 24. desember 2006 20.12 kl. 0214 kom min vakre lille jente til verden. Hun er nyyydelig, sover hele dagen, og holder leven hele natta;-) Tok ca 24 timer fra første rie til siste press. Vondt, vondt, vondt, men såååå verdt det! Benytter også muligheten til å gratulere alle dere andre som har fått julebarnet deres;) Og dere andre: Gled dere, å få barnet opp på magen første gang er så ufattelig utrolig og fantastisk. Gråter bare jeg tenker på det:) Nyyyt siste dagene som gravid, og: SOOOOV;) GOD JUL JENTER:-) Juleklem fra
mamman til nyttårsbarn Skrevet 24. desember 2006 #4 Skrevet 24. desember 2006 Heldiggris - gratulerer masse:)
Praelia Skrevet 24. desember 2006 #5 Skrevet 24. desember 2006 Gratulerer!!!!!! Kos dere masse sammen nå i jula=)
Lystpåentiljeg Skrevet 24. desember 2006 #7 Skrevet 24. desember 2006 Ååå, høres så flott ut, følelsen når nurket endelig er ute. Gratulerer med lille tulla
Nicki_81 Skrevet 25. desember 2006 #10 Skrevet 25. desember 2006 Gratulerer så mye med jenta. En fødsel ER helt fantastisk =) Kos dere masse, og lykke til videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå