Gå til innhold

Litt statestikk på hvor ofte det går bra!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

positivt at noen legger ut slike innlegg.

OPP PÅ TOPP =)

Skrevet

dytt

Skrevet

er 5 uke på vei....så dette var gode nyheter:):):)

Har mistet 2 ganger så nå mååååå det gå bra...alle gode ting er 3 :):):):):):)

Ønsker alle her inne lykketil :)

Klem

Skrevet

jeg er også 5 uker på vei i dag!! sÅ gøy. i hvilken uke mistet du? dette går bra nå!

Skrevet

jeg mistet da jeg var 3mnd på vei i 1997 og da jeg var 7uker på vei i august 2004...men har en god følelse nå...:):)

Du da??

Skrevet

Aldri vært gravid før, 24 år gammel da. Tenker om det skjer så er det noe galt med fosteret. Mer redd for å miste så seint som 3 måneder. Det må være forferdelig. For da har man fortalt folk det, og fosteret er stort. Uff. Det viktigste er å ikke tenke på det eller hva? Dett skal gå bra. Har du fortalt d til noen?.

Skrevet

Jeg er 31år..ingen barn..pga at vi ikke har fått det til..enten har jeg ikke blitt gravid eller så har det gått galt..men nå har vi prøvd i 5år..men 3pergokurer men det hjalp jo ikke...jeg ble bare gravid av meg selv hehe..:):)

Ja jeg har forteldt det til noen men ikke så mange...har sagt det til de nærmeste..får ekstra oppfølging nå så skal på UL på torsdag pluss UL i uke 11 pga at jeg har epilepsi(det kan være årsaken til at jeg har mista) så jeg går på medisiner og 4mg med folinsyre.

Har du forteldt det til noen?? Har dere prøvd lenge??

Skrevet

Trenger å minne oss på dette nå i starten:)

Så jeg dytter opp :):)

Skrevet

dytter denne jeg slik at mine innlegg kan komme seg litt lengre ned siden de støter folk...Dette er iallefall positiv lesning!!

Skrevet

dytter til toppen

Skrevet

dytter opp igjen jeg:)

Skrevet

Opp med seg til side 1 igjen!!! Har vært så mange triste innlegg i det siste, at vi trenger å minne oss på at det går som regel bra!! :-)

Skrevet

Noen som vet hva ammetåken.no egentlig heter?

Ikke ammetaken.no og ikke ammetaaken.no

Jeg vil så gjerne se siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...