Lothiriel Skrevet 24. desember 2006 #1 Skrevet 24. desember 2006 Jeg er nå 14+5, har ganske så stor mage i utgangspunktet, men jeg burde vel kjenne livmora mi allikavel?? Noen andre som ikke gjør det? Eller for den saks skyld kjenner den...
Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen Skrevet 24. desember 2006 #2 Skrevet 24. desember 2006 Er vel kanskje litt tidlig ennå=)ligger vel litt langt nede ennå kanskje. Er ikke alle som greier å finne den selv om de er 30 uker på vei, så ikke bekymre deg=)
Lothiriel Skrevet 25. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. desember 2006 Når jeg er inne på "uke fra uke", så står det at i uke 15 skal man kjenne livmora godt...og jeg kjenner den ikke om jeg så trykker meg gjennom halve magen..... Når man er i uke 30 så MÅ man da kjenne den, for da har man jo halve "magen" på utsiden )
(Muskat) Skrevet 25. desember 2006 #4 Skrevet 25. desember 2006 Jeg var 13+3 første gang jeg var hos jordmor, og sa til henne at jeg ikke klarte å kjenne livmora mi. Det var fordi den lå så høyt! Rett under navelen var den jammen. Men ikke søren om jeg klarte det selv likevel, enda hun forklarte og viste meg... Kanskje vi bare ikke helt skjønner hva vi skal kjenne etter???
Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen Skrevet 25. desember 2006 #5 Skrevet 25. desember 2006 Lothiriel.. det er fordi det er mange som ikke vet hva de skal kjenne etter. Har mange tynne venninner som ikke greier å kjenne toppen på livmora, og ho som er lengst påvei er i uke 37nå.. E selv kjente den veldig tidlig=)
Lothiriel Skrevet 26. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 26. desember 2006 Hehe....dere har helt sikkert rett, bare meg som stresser meg opp for ingenting. Ved forrige graviditet så kjente jeg den sååå godt ganske tidlig, men nå er det helt umulig. Har ikke vært hos jordmor eller lege på en stund heller, så jeg har ikke " blitt hjulpet" til å finne den. Jeg føler meg ikke gravid i det hele tatt, så jeg går rundt å fabulerer om at jeg ikke er det, fordi jeg ikke kan kjenne livmora. Men den 8 januar skal jeg til UL. Så det gleder jeg meg masse til!! Tusen takk for hjelpa!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå