Mamma&LilleKrølle Skrevet 24. desember 2006 #1 Skrevet 24. desember 2006 Jeg sitter her og venter på "Tre nøtter til Askepott!" Bare MÅ se det. Kommer ikke utenom det nei. Må jo få skikkelig julestemning. Sto opp klokka 8 i morges for å se julemorgen på nrk1, men det er ikke som det en gang var da. Skulle vært mer om nisser og jul. Men,men.. Nå skal jeg bare fortsette å sitte her innpakka i dyna mi i sofaen, kose meg med sjokolade og se på tv. Håpa på tur i kirka idag, men det ble ikke det alikevel:( Så da blir det grøt hjemme hos svigers istede. Og resten av dagen hos min familie. Alt man gjør for at hele familien skal bli fornøyd;) GO'JUL DA FOLKENS!!!!) Ha en kjempefin dag, og kos dere masse med familien. *juleklæm*
Bebbies i magen Skrevet 24. desember 2006 #2 Skrevet 24. desember 2006 Hei Arina. God jul tilbake til deg og din også. Dere må kose dere alle sammen i dag.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 24. desember 2006 #3 Skrevet 24. desember 2006 Har sett askepott under dynen her også.Ønsker deg og alle andre ei riktig go jul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå