mayen20 Skrevet 24. desember 2006 #1 Skrevet 24. desember 2006 og så sitter eg her i dag da, med rier, ca 5 min mellom hver no (3-6), fikk beskjed om at eg baaare kunne slappe av å holde meg hjemme litt til... så her sitter eg, å kjenner etter kor mange min det e mellom hver, sambo holder på å gjøre seg klar, og bagen ligger no klar.. men altså.. julaften??? kunne ikke hatt mere uflaks, eller hur`? jaja, kan jo håpe de går over hihi
godiva med 3 gull Skrevet 24. desember 2006 #2 Skrevet 24. desember 2006 "huff da" men så moro likevel da!! kunne vel timet det litt bedere kanskje.. Lykke til, så er du heldig er du mamma iløpet av dagen.
Gjest Skrevet 24. desember 2006 #3 Skrevet 24. desember 2006 Uflaks og uflaks! Du får jo den største julegaven du kan få da=) Ønsker deg lykke til!!
mayen20 Skrevet 24. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 24. desember 2006 ble heldigvis ingenting i dag, riene begynnte å komme sjeldnere:) så eg håper ho holder seg inne til helligdagene er over (selv om eg hadde helst håpet på 2007, så ho blir eldst i klassen ikke yngst;)
mayen20 Skrevet 24. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 24. desember 2006 ja det er sant:) men hadde syntes veldig synd på henne hvis hun ble født i dag, for da har hun liksom bare en dag i året med gaver... men kunne jo selvsagt bare feiret halvtårsdag og da.. hørt om noen som har gjort det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå