Gå til innhold

IngyThing!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, tenkte bare å legge igjen en liten hilsen til deg her!

Hvordan går det?

Nå er det jo julaften og greier (eller, du har vel knapt stått opp, men det er jo den 24!) og jeg ønsker deg og dine en kjempefin dag!

Jeg begynner å riste av meg verste jet-laget, så nå tenkte vi oss ut å gå tur for å titte litt på nærområdet. I går var vi på shopping med svigermor, det var heller slitsomt, lørdag er shoppingdag her også gitt.. og med fire ekspeditører som følger deg rundt absolutt over alt, som ikke snakker et plukk engelsk.. vel, jeg syns iallefall det er deilig å kunne bare gå og titte alene.. er jo så mye rart i butikkene her!

Utover det er det mulig vi vender nesa hjem noe tidligere, men det er ikke godt å si. Bestemoren til T ligger for døden, så vi avventer, og reiser hjem i hui og hast til evnt begravelse, om det skulle skje før vi opprinnelig hadde tenkt å dra. På en måte hadde det vært deilig å komme seg hjem noe tidligere enn planlagt, ettersom de første dagene vil bli både hektiske og slitsomme, men jeg ønsker jo ikke sorg og fortvilelse over familien heller!

Ikke noe særlig det der.

NÅ drives det på og lages "norsk julemiddag" av ditt og datt av lignende ingredienser som kan oppdrives her, så det blir en spennende kveld..

fikk tilogmedjulestrømpe av svigermor i dag morges! Med rosiner med chillismak, noe geleaktig med mandarin i, og noe som hovedsaklig bestod av sukker,,, oh joy.. hihi har jo ikke helt apetitten til å smake på masse rart og nytt om dagen.. men prøver jo da:)

Hm,, får vel kle på meg og traske en tur rundt i området sammen med T, vi bor i et skikkelig høyklasseområde med vakter rundt hvert kvartal.. det er jo greit nok, men det vil også si at skal du GÅ kan du kun traske noen timer midt på dagen, utover det så stenger de porter over alt..

Kinesere er forresten like høylydte og kranglete som italienere.. det hadde jeg ikke trodd!

Send meg melding om du kalver da;) Selvom du selvfølgelig godt kan knipe igjen litt til! (og du, begynner det, har du sikkert noen timer til å sende en melding om at "nå har jeg det vondt og er i gang med å føde!" eller noe.. har telefonen på hele tida)

Ønsker deg alt det beste, tenker på deg!

Juleklem fra moi og Sneipen og T.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...