Zing Skrevet 24. desember 2006 #1 Skrevet 24. desember 2006 bør jeg vente før jeg stikker på sykehuset? Jeg er 2 gangs fødende og sist gang tok fødselen veldig lang tid (30+). Da hadde jeg "maserier" med 5-6 min mellomrom fra starten av. For 2 timer siden våknet jeg at vannet hadde gått, og nå er det 4 min mellom hver rie, som er ganske vonde. Mannen min og førstemann sover søtt, mens jeg lurer på om jeg bør klargjøre dem... må jo også vekke besteforeldre og stikke innom der med poden før vi kommer oss på sykehuset. Usikker! hva tror dere?
enda en Skrevet 24. desember 2006 #2 Skrevet 24. desember 2006 oi! så du er i fødsel du...! så spennende! :-) går utifra at du er på sykehuset allerede,men hvis ikke så er det på tide å reise,ja. Når vannet er gått,og riene kommer m under 5 min imellom så kan man godt dra på sykehuset. At du brukte veldig lang tid sist behøver ikke bety noe, jeg brukte også lang tid m første (36 t), og var forberedt på lang fødsel m nr 2 også. 5 timer gikk det fra jeg forsto at fødsel var i gang, til frøkna var ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå