Anonym bruker Skrevet 23. desember 2006 #1 Del Skrevet 23. desember 2006 Er det fint? har lyst til å bruke begge navnene til hverdags.. Blir det for mye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godiva med 3 gull Skrevet 24. desember 2006 #2 Del Skrevet 24. desember 2006 synes begge navnene er fine, men blir litt tungt å bruke begge sånn til daglig? synes jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 26. desember 2006 #3 Del Skrevet 26. desember 2006 Likte ikke det navnet så veldig, men jeg liker ikke så godt sånne litt søte og klissete navn. Men mange som synes Nathalie er kjempefint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. desember 2006 #4 Del Skrevet 26. desember 2006 For langt og for voldsomt å bruke begge de navnene til hverdags, synes jeg! Tenk deg selv å stå på trappen og rope henne inn til middag... Velg i så fall ett av dem, synes jeg da! Men selvfølgelig, det er ditt barn og ditt (deres) valg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2006 #5 Del Skrevet 27. desember 2006 For langt, for romantisk og for mye brukt begge. Ville ikke ha vurdert noen av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå