simmi25 Skrevet 23. desember 2006 #1 Skrevet 23. desember 2006 uff..han sier det er en liten operasjon..fjerne den..narkose....og alt skjedde så fort.....kjenner noe litt redd....noen med erfaring?...blindtarm operasjon..ikke så stor operasjon kanskje?
Tess30 Skrevet 23. desember 2006 #2 Skrevet 23. desember 2006 nei det e en enkel operasjon!!! Det går så bra at! go jul
Mathoka Skrevet 24. desember 2006 #3 Skrevet 24. desember 2006 Så lenge den ikke er sprukket går det nok bra =)
Mathoka Skrevet 24. desember 2006 #4 Skrevet 24. desember 2006 Det var litt teit formulert kanskje??? Det går jo bra uansett ville jeg tro, men man får vel litt mer vondt dersom den har sprukket...får håpe alt går fort og greit og at dere får en fin jul allikevel!!!
simmi25 Skrevet 24. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 24. desember 2006 takk for medfølelsen :)tenker så snilt av dere å skrive noen fine ord...selv om dere ikke aner hvem jeg:) det gikk bra :)han er veldig svak etc....juleaften på sykehuset etc....men kommer hjem imorgen GOD JUL
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 24. desember 2006 #6 Skrevet 24. desember 2006 det spørs vel om han kommer hjem i morgen allerede. hvis de opererer i natt. en ung mann kommer seg nok fort. men ofte blir man liggende værtfall 1-2 døgn tenker jeg.
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 24. desember 2006 #7 Skrevet 24. desember 2006 åj..trodde det var skrevet nå i kveld.. da kommer han nok hjem i morgen:) det går så bra skal du se. han kommer seg nok fort. god mat og pleie fra kjærsten!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå