Gjest Skrevet 9. april 2007 #26 Skrevet 9. april 2007 Gikk på p-pillan, og va nøye med å ta dem, alikevel ble æ gravid! så det va ikke mye planlagt nei, men heldigvis e typen moden for alderen(19år) og sa at det va mitt valg, han skulle støtte mæ uansett ka æ valgte. e blitt utrolig gla i den lille guttebassn i magen allerede! glede oss til å se han no<3
Gjest Skrevet 9. april 2007 #27 Skrevet 9. april 2007 her var det ikke planlagt, men ønsket over alt i verden )
Emilie Jeanette&Linus Matheo Skrevet 9. april 2007 #30 Skrevet 9. april 2007 begge våre små er planlagt... jeg er 21... sambo er 32.... var sammen i 4 år før vi klarte å bli gravid med snuppa..... og jammen satt ikke nr 2 da snuppa var 11mnd.. så nå kommer lille bror/søster om ikke mnage dager... storgleder oss.... nr 2 er forsåvidt planlagt men trodde ikke det ville gå så fort ettersom nr 1 tok så mange år... men herlig at vi slapp å vente 4 nye år.... nå har vi vært sammen i 6 1/2 år, er forlovet, eier hus og har god inntekt og stabile jobber begge to. alt er bare fryd og gammen.. føler meg ikke som en ung mor heller...
Vanelly Skrevet 9. april 2007 #31 Skrevet 9. april 2007 Det var planlagt, men hadde ikke ventet positiv test så fort. )
nettie med 4 små Skrevet 10. april 2007 #32 Skrevet 10. april 2007 Ikke planlagt her, men nurket er veldig velkommen. Gleder oss masse begge to:)
Synne 18 & Lucas 2 Skrevet 10. april 2007 #33 Skrevet 10. april 2007 Ikke planlagt her! Skulle begynne med p-pillen, men måtte vnente til mensen kom...meeeen så kom den ikke! Ble ufattelig glad, men måtte jo snu livet opp ned!!Men det gjør jo ikke noe!Alt for den litte guttebassen min!<3 Har veldig god støtte fra barnefar også!!!
Christina&Odin André Skrevet 11. april 2007 #34 Skrevet 11. april 2007 vil si det var ubevisst planlagt her.. hadde absolutt ikke tenkt å bli gravid, men kom ikke om noen bombe lell ettersom vi hadde vært utrolig uforsiktige i forholdsvis lengre tid...
ungmor. Skrevet 11. april 2007 #35 Skrevet 11. april 2007 Ikke planlagt. Men jeg ble veeeldig gla =) Gleder meg veeldig til vesla mi kommer =)
Gjest Skrevet 11. april 2007 #36 Skrevet 11. april 2007 Ikke planlagt men veldig velkommen =) Ble veldig sjokka og mange blandede følelser i begynnelsen.. skulle egentlig ta abort da, men obestemte oss. nå er jeg snart halvveis, og både jeg og barnefaren gleder oss masse! vi har flyttet sammen og kjøpt stasjonsvogn, og han er kjempeglad og stolt! jeg er 20, han er 23.
lillebøllaspringmadrass Skrevet 14. april 2007 #37 Skrevet 14. april 2007 ja, vi ble og gravide fordi vi hadde sex.. haha... ofte, vi møttes 24 april i fjor. etter å ha snakka sammen et par uker på nettet.. det sa pang første gang jeg så bilde av han.. og vi møttes jo da.,. og etter det har vi ikke vært fra hverandre.. d er oss liksom bare.. d stemmer.. jeg hadde en gutt på 1 år fra før.. som min kjære tok til seg med åpne armer med en gang.. jeg har alltid hatt lyst på tette barn... men trodde ikke det var mulig... mangla jo en mann,og ville ikke få barn med hvem som helst.. men så kom denna perfekte mannen til meg.. og han ville og ha barn.. så fallt sprialen min ut før vi skulle på ferie.. og jeg måtte vente til etter den for å sette den inn igjen..så da sa vi.. nei, vi lager barn.. nå har vi termin om 20 dager.... og har vært sammen i ett år den 24 april:) hehe... vi har d sååå bra sammen, og gleder oss masse!! vi er 23 år begge to.. bor bra og sambo driver eget firma (som går veldig bra ) med en gjeng kompiser.. lillegutt kaller han pappa og vet ikke om annet.. vi er en lykkelig gjeng og venter bare på lillebror nå hehe.. sånn var det
Ioren Skrevet 14. april 2007 #38 Skrevet 14. april 2007 Vi ble gravide fordi prevansjonen sviktet, 2 gang... Mistet første gang det skjedde. Var bestemt på å beholde fra jeg skjønte at jeg var gravid, Så, ikke planlagt; men h*n er veldig velkommen =)
Gårdsspire Skrevet 14. april 2007 #39 Skrevet 14. april 2007 Planlagt her, men det skjedde litt fortere enn vi hadde trodd. Alle vennene våre sa at det kom nok til å ta bort i mot et halvt år, siden jeg hadde gårr på p-piller så lenge.. MEN Jammen satt spiren på første forsøk. og i dag er vi suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper glade for det. Gleder oss kjempe masse til å bli foreldre, og til å få vår lille Marcus ut i verden.
"husmor"med lille Nora Skrevet 15. april 2007 #40 Skrevet 15. april 2007 Bombe!! så absolutt! men nå gleder vi oss:) gjikk på p-plaster da det skjedde !!!
venter 1til<3 Skrevet 15. april 2007 #41 Skrevet 15. april 2007 det var ikke planlagt.... var mye blandede følseler d vi fikk vite det.. hadde egentli tenkt å ta abort men da brevet fra sykhuset kom da viste jeg å følte på meg at nei du,,dette vill ikke du så vi valgte å beholde det å nå er det bare 10 uker ijænn til lille nurket kommer:) vi gleder oss en hel masseeee:):) aldri vært mer lykkelig som det jeg er nå
augbeby Skrevet 22. april 2007 #42 Skrevet 22. april 2007 kje planlagt i det hele tatt var ikke sammen med faren da det skjedde. vi hadde gjort det slutt... så det kom som et sjokk på meg, men heldigvis tok han det veldig bra og vi er sammen den dagi dag og gleder oss veldig til vesle nathalie kommer tilverden i slutten av august... kansje det var det som skulle til, begynner og tro på sjelevenner..
Lanfear86 *23uker på vei* Skrevet 9. september 2007 #44 Skrevet 9. september 2007 Vi prøvde en liten stund, men ble gal fordi alt tydet på graviditet, hadde positiv eggløsningstest 6dager på rad og alt var bare helt rart. Så sluttet vi å prøve og da kom den. Er nå 7+0 på vei og begge gleder seg helt sinnsykt.
ღEmilie nov 06, Marcus apr 08ღ Skrevet 12. september 2007 #45 Skrevet 12. september 2007 planlagt, men likevel en bombe
mahlin Skrevet 13. september 2007 #46 Skrevet 13. september 2007 Var ikke LITT planlagt engang Men gullet mitt inni magen, gleder jeg meg enormt mye til at d kommer! Var sjokket da jeg fann det ut, men var aldri et alternativ igrunn å ta d bort, selv om barnefaren absolutt ville det! Men håper han venner seg til tanken, og muligens vil ha bittelitt kontakt med barnet iallefall! ( Selv om d ser mørkt ut:/) Gjekk på p-piller når det skjedde!!
2ne;) Skrevet 13. september 2007 #47 Skrevet 13. september 2007 det var ikk planlagt å bli gravid, men han/hun er veldig velkommen!! typen støtter meg 100%. det gjør familie hans og min oxo:D:D
Mammatina Skrevet 15. september 2007 #48 Skrevet 15. september 2007 de va ikke akkurat planlagt men e hadde slutta me p-pillen i mars eller nokke.. e huska ikke de heilt.. mne e blei litt skjelven når e fant de ut.. e tok testen la me mamma.. ho blei litt sint men de gikk over.. men kan liksom ikke si at de va et uhell heller
BarnNr.4 :) Skrevet 1. oktober 2007 #49 Skrevet 1. oktober 2007 var veldig planlagt;) men trudde aldri ej skulle bli, for det tok 4 mnd før ej blei.. å den mnd ej minst forventa det, blei ej;)
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #50 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg ble gravid fordi jeg hadde sex med tidligere sambo, jeg gikk på p-piller, men var ikke flink nok til å huske den alltid og vi brukte ikke kondom for han likte ikke det, så han er like mye skyld i dette hehe. Kom som ett sjokk, min ex ville jeg skulle ta abort, men han ser ut til å venne seg til tanken sakte men sikkert. Hun er 1000% velkommen fra min side og jeg gleder meg så utrolig til å se prinsessa mi for første gang, blir gøy å bli mamma for første gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå