Gå til innhold

Hvorfor ble du gravid var det planlagt

Ung88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ble gravid fordi jeg hadde sex.. hehe.. morsomt spørsmål, var IKKE planlagt, har gått på p-piller. Han/hun er velkommen fra min side likevel, men typen er absolutt ikke like begeistret.. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre for å overbevise han om at det er det rette å beholde...

Annonse

Det var ikke planlagt nei, har gått på p-piller jeg..men glemte et par og var litt seint ute med å ta pillene et par dager, og brukte ikke eksta prevensjon. så sånn gikk d! Veldig selvforskyldt:P jaja, er ikke så langt på vei, vil gjerne ha lillingen, men jeg og kjæresten har ikke bestemt oss 100% ennå.

Graviditeten kom overaskende, men det har fortsatt ikke gått helt opp for oss at vi er gravide:)

det var absolutt ikke planlagt, tok angrepille men den hjalp ikke særlig:p

etter mye krangling, diskutering og tenking så bestemte jeg meg for å beholde.

barnefaren har jeg ikke kontakt med så blir aleine med lillegutt..

men graviditeten er det beste som har kjedd meg=)

gleder meg så sinnsykt til å få han ut av magen=)

:P

• 2 uker senere...

Hei!

Ikke planlagt her, skulle bynne på p-plaster sia eg va så sløv me

p-pillan.

Skulle bare vente til neste mensen..åg da bei d litt slurving av åg tell.

Ågså fekk eg aldri mensen, tok graviditetstest me typen på doen på et kjøpesenteret, åg den va positiv:)

Han sa at dettan sku vi klare sammen, men så bei d slutt i midten av desember, åg han vill ikkje ha unge allikavel.

Så no ska eg bli aleinemor:)

Men eg kan me hånda på hjerte si at d å bli gravid e d beste som har hendt meg!:)

Glede meg så utruli tell å bli mamma no, åg eg kjenne at den lille tøtta i magen min spark kver dag:)

Annonse

IKKE planlagt, jeg og kjærsten min har brukt prevangsjon og hadde blitt ening om det at hvis jeg var gravid nå så skulle jeg ta abort pga tidsklemme osv.. men så tok jeg denna testen da og ja den var posetiv og da blir ting plutselig helt andeledes, så etter mange lange prater og litt undesøkelser og masse støtte, bestemte vi oss for utføre dette=)

og gleder oss kjempe masse..

hei!var ikke planlagt,men et stort ønske.. skulle bare vente litt.. så skjedde d.meg å kjæresten har vært sammen i 6 år, å aldri brukt prevensjon, bare vært fosiktig. Ble kjempe gla å sjokka når jeg ble gravid.. d tok litt tid før typen "forsto" d helt,men nå gleder han seg som en liten unge... hehe.. jeg å.. termin 6.april vi er 21 år gamle.

• 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...