Gå til innhold

Noen fra Helgeland her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Kunne vært moro å bli kjent med noen fra Helgeland hvis her er noen.

Vet liksom ikke om noen andre her oppe i nord som er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg er fra Seløy. Er her på 4. året. Enn du da?

Så på profilen din at du er 33 år, så vi vet nok hvem hverandre er....:-) Jeg bllir 30 i mars, og har en liten tass på snart 2 år. Fødte på Rikshospitalet sist, og har fått plass der denne gangen også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

 

Har bodd her i 7 år nå, og gifta meg tom. nå i august ! (:

Begynner navnet ditt på S og har du en storebror ? (: Er fra Tenna, jeg, tror nok kanskje du vet hvem jeg er, spørs om vi ikke har pendla en del på ferga sammen..? (: Navnet mitt begynner på A.

Håper du trives i hovedstaden (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,men jeg er ei venninne av henne:) Jeg pendla bare et år til Sandnessjøen. Flytta til Nesna. Navnet mitt begynner på C... Ikke sikkert du vet hvem jeg er. Har ikke funnet ut hvem du er, enda.

Håper det går bra med graviditeten, du er vel straks 12 uker på vei og over det magiske 1. trimester.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så morsomt, jeg tror jeg vet hvem dere begge er! Jeg er også fra Herøy, men har ikke bodd der på ca 10 år, men besøker øya flittig! Bodde ca midt mellom dere den gang. Er 30 år og 10 uker på vei. Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro, da ! (: Pleier å være hjemme en gang hver sommer, men fikk det ikke dratt i sommer, da ryggen slo seg helt vrang dagen før..

Masse lykke til ! ((:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg nok ikke sikker på hvem du er, men moro at du vet hvem S er, da (: Jeg flytta fra Herøy etter videregående, så det er sikkert ikke så lett å komme på hvem jeg er (:

Masse lykke til med deg og den lille ! ((:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...