Gå til innhold

melk i brystene allerede!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

..eh, er i uke 26 og har tydelig fått melk (=klar hvitaktig væske) fra brystene allerede..synlig når jeg klemmer på brystene!!!! dette var da vel en smule tidlig???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei...

Er det din første? Huska med min første, da fekk eg melk i femte mnd, er heilt normalt,men med mitt andre sv.skap og dette har eg ikkje hatt det sånnc";)

Skrevet

e i uke 38 nu, å fikk førr ett par uke sia sånn blank væske, men har fortsatt ikke sett noe til melka:) men.. dæm sir jo at man ikke ska prøve å provosere fra melka ved å klemme på brystene før barnet er født...?!

Skrevet

Fikk sånn blank veske i uke 17 jeg å har det ennå ,men det er så lite at det ikk er et problem ennå;-).. Nei fikk beskjed om å ikke klemme o.l, da kan du begynne å lekke osv...

Skrevet

ikke unormalt what so ever. dette her har jeg hatt leeenge!

begynte med mellk da jeg var 24 uker så no worry. vet ikke om det er din første, men uansett var jeg nesten like tidlig ute med førstemann så...

Skrevet

Med første mann fikk jeg melk i uke 22 og denne gang fikk jeg i uke 17 og 18 (ene brystet i 18 og andre uke 17)

Skrevet

Jeg har hatt melk fra uke 16 ca med begge mine, jordmor sa til meg at det var ikke så vanlig men helt normalt:)

Skrevet

Har ogsaa vaeske som kommer ut fra begge brystene, floden tiltar naar barnet roerer paa seg. Er i uke 25. Det hjelper aa legge bomullpads i BH-en, da slipper du at klaerne faar vaate flekker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...