Gå til innhold

Ser det er mangen som snakker om lotion utflod.

Anbefalte innlegg

Er det et graviditetstegn? Har hadt det i over en uke nå og veldig mye. Tror jeg får mensen hele tiden for det kommer så mye. I tillegg har jeg stikninger i magen det har jeg hadt like lenge. Og så blir jeg øm i muskler i beina selv om jeg ikke har trent eller anstrengt meg noe mer enn vanlig. Noen som vet??

Fortsetter under...

har akkurat det samme som du bare jeg ikke har lotion utflod, bare masse utflod, tror jeg skal få mensen konstant! er 3 dager over ikm, tok test idag men den var neg, så får se om det bare er mensen som er på tur!.. er sprekkferdig med hormoner og!!! :( så det klikker ganske så lett for meg nå for tia! kan jo bare hende det er pms, får ta tia til hjelp;)

skal teste om et par dager til! :)

lykke til og god jul:)

jeg har ikke lotion utflod, men mere slimaktig utflod, og har gått med mensmurringer siden forrige fredag. har ikm på tirsdag. er faktisk enig i det med beina, bortsett fra at jeg bare merker det i låra. i dag begynte jeg å kjenne det i puppene også.

men men kan jo like være tr som er på vei og da..desverre..

når har du ikm?

Aner ikke. Første pp. Jeg har så mange symtomer, men er redd det bare er sykisk. Har så lyst på barn, det har vi hadt lenge, men har utsatt det hele tiden for vi har vært så redd vi ikke skulle klare det økonomisk. Er på den 22 dagen i syklusen.

hei dere jeg sluttet på pillen ca 23 nov så jeg skal ha mens nå på søn/man...tenker egentlig ikke så mye på det å bli gravid men det er jo på en måte i tankene om dagen.Den siste uka har jeg også hatt mye mere utflod og det som er mest uvant er at puppene mine er helt sinnsykt ømme for tiden.Vondt å ta på de osv pleier det å være et lite tegn?( har aldri hatt det før mens) ??klem

Annonse

ømme pupper er et tegn ja, men det er også et tegn på mensen...det er derfor jeg også sitter å lurer litt.jeg har gått på ppiller selv, men sluttet på de i slutten av november. på ppiller mistet jeg alt av tegn før mensen, så derfor vet jeg ikke hvordan jeg skal være uten p-piller i kroppen.

men vi får krysse fingerene og håpe=)

det sies hverfall at utfloden kan være et mer sikkert tegn da, håpe,håpe :)

ja det er sant man får jo ikke de samme symptonene på mesn med ppillene.... vi får krysse fingrene på at kansje vi er heldige å får en liten julegave...sist ble jeg gravid på først mnd men regner liksom ikke med at det skal gå så fort nå.Kan liksom ikke være for ivrig for det er sikkert kjempe kjipt å bli skuffet mnd på mnd:( Har venninder som har prøvd nesten 1år før det skjer noe så man vet aldri,,,spennende...lykke til alle samme og stå på;);)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...