Luka har 4barn♡ Skrevet 23. desember 2006 #1 Del Skrevet 23. desember 2006 Idag er Thea 1 1/2 år. Snart må jeg begynne å tenke på henne som 2 åring. Det føles rart. Ennå er hun min lille baby iblant. Nå sover hun i senga og vet ikke hva som venter i morgen. Storesøster på 4 1/2 er veldig spent. Gleder meg til å ta det med ro i jula, ikke stresse og ha god tid. Nå skal jeg ikke på jobb før på nyåret. Riktig god "bursdag" til de andre som er 1 1/2 idag, tror vi er ca 8 - 9 stykker...Og god jul til alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Darth Vader Skrevet 24. desember 2006 #2 Del Skrevet 24. desember 2006 Gratulerer med overstått :-). Vi nikoser oss hos svigerfar - selv om svigerfar kaller mitt lille gull for Håvarda og lurer på når vi skal klippe han... Heldigvis bryr jeg meg ikke. Det er ikke vondt ment - i neste øyeblikk sier han at det lille gullet er en godgutt så det går litt opp i opp. (Nesten..., hehehe) Jenta mi har blitt syk da - typisk nok - og sitter her med feber, men hun virker bedre i dag enn i går heldigvis. Og så er spenninga over alle pakkene så stor at man blir friskere bare av det :-) Svigerfar styrer på kjøkkenet og jeg har pusset sølvtøy - nå er jeg arbeidsledig. Mann og eldstesønnen er i kjelleren og snekrer og koser seg, og minstemann sover. Mellomste sitter her og skravla går i ett. Håper dere får en fin dag - og så gleder vi oss til å treffe dere senere i jula :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå