Nina-med passasjer Skrevet 23. desember 2006 #1 Skrevet 23. desember 2006 noen som vet hva det kan komme av.er så forbanna vondt.sikkert veldig ute av tema men.ynskyld for det
Blåttkryss Skrevet 24. desember 2006 #2 Skrevet 24. desember 2006 hei... hvor langt er du på vei? jeg har også fryktelig vondt der. værst når jeg ligger, og får nesten ikke sove på nettene. Jeg tror jeg begynner å få bekkenløsning, og lurer på om det er en sammenheng...
Nina-med passasjer Skrevet 24. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. desember 2006 oj...kankje det er en sammenheng der ja....puh...håper ikke det.kan man merke det så tidlig da??jeg er bare 12+3.langt er du??
candymams Skrevet 25. desember 2006 #4 Skrevet 25. desember 2006 hei, har akkurat samme smerter som du beskriver. Fryktelig vondt i ryggen og kan nesten ikke sitte eller ligge når det er på det verste. Også mye smerter i hoftene. Jeg er i uke 27
Blåttkryss Skrevet 26. desember 2006 #5 Skrevet 26. desember 2006 jeg er i uke 24. men bekkenløsning kan man få tidlig... det kommer jo av hormoner, så kan starte når som helst egentlig. søsteren min var sykemeldt fra uke 8 med andremann pga bl. Gruff!!!!
Micca81 Skrevet 26. desember 2006 #6 Skrevet 26. desember 2006 Jeg er nå ca 14 uker på vei, og sliter med korsryggen, spesielt over hale benet. Det iler liksom nedover hoftene og rompa. Spesielt om jeg har båret mye, eller sittet i samme stilling lenge. Har hørt om bekkenløsning, men siden jeg er gravid for første gang så vet jeg ikke om det er bekkenløsning eller bare noen andre plage....
gledeseg:) Skrevet 26. desember 2006 #7 Skrevet 26. desember 2006 Hei, hei!! Jeg ville ha gått til legen hvis jeg var dere... Der får dere en henvisning til en fysioterapaut som kan si om dere har BL eller ei.. Hvis det skulle vise seg at det er BL, er det viktig å komme i gang med øvelser for bekkenet for å holde det stabilt og å unngå å bli verre!! Jeg har selv kjempe gode erfaringer med fysio og BL og anbefaler å prøve.. Det kan være litt vondt i begynnelsen, men absolutt verdt det på sikt! Har ha BL i 7 uker, er nå i uke 23, og hverdagen er blitt mye bedre.. Er sykemeldt 80%, men regner med å kunne begynne 50%snart.)
Isadora nybakt mamma 14.06.07 Skrevet 26. desember 2006 #8 Skrevet 26. desember 2006 Ta med urinprøve til legen og sjekk om det kan være urinveisinfeksjon evt. nyre/bekkenbetennelse, sånn bare for sikkerhets skyld. Det hadde jeg, og hadde grusomt vondt i korsrygg og mage + at jeg var kvalm. Bare et lite tips sånn for sikkerhets skyld:) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå