Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Phu - ble litt travelt og har ikke vært innom bim på et par dager - ser dere tok juleferie igår. Nå har julefreden senket seg og alt er på plass. Julestemning i huset og mange spennende pakker til imorgen. Venter på at veslejenta skal sovne så jeg kan ordne med gaver og godter i strømpen. Hun sitter så fint i senga, hører på julemusikk og leker og har bestemt seg for å holde seg våken så lenge hun kan for å se om hun kan få et glimt av julenissen :) Hun lurte nettopp på om hun hadde vært snill nok og om vi kanskje kunne sette ut litt mat til han? Forsikret om at nissen helt sikkert kommer, men at han har mange strømper å fylle i natt..

Ville bare ønsker dere alle en riktig fin julefeiring - om noen likevel skulle titte innom her! Ekstra lykkeønskninger til de av dere som kanskje går fra twilightzone til babyspace de nærmeste dagene :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisan. Her begynner det snart å ligne på jul også. Guttungen er i seng, treet på plass, men mangler å dra over golvene... Er ikke i form og ork til noe egentlig, ingen tegn til fødsel enda, men det er tross alt bare 3 dager til UL-termin og førstemann er født 3 dager før.... Vondt i hoftene, så det er nok bekkenet som holder på å gjøre seg klart.

Ei riktig God Jul ønskes alle twilight-jentene, og andre som leser dette!

Skrevet

Heihei, jenter. En liten hilsen fra sykehuset på julaften. Lille store Andre ble født 21. des kl 4:22, 4950 g og 53 cm lang. Keisersnittet gikk veldig fint, men måtte fremskyndes litt pga at vannet gikk kvelden før plantalgt KS og fødselen var igang. Vi koser oss på barsel på St. Olavs, og gleder oss til en litt anderledes julefeiring dette året. Jeg er i god form. Hilser til alle sammen, god jul!

Skrevet

Mange gratulasjoner til deg Bobby77, jeg har jo samme termin som deg- 26....og går bare og venter, ser ut som at jeg får spise julemiddag hjemme iallefall....

Spent 3-åring her idag, da, for nissen har vært her i natt og lagt mange pakker under treet, samt fylt julestrømpa med masse godis....

God Jul, alle sammen.

Skrevet

God jul alle twilightjenter :o) Håper dere får en rolig og flott høytid! Spesiell hilsen til dere som har fått deres små vidunder, og da spesielt til Beth og Bobby! Gleder meg til å få oppdateringer :o)

Her virker det som det blir en rolig og fredelig jul, det er jo enda 12 dager til termin. Har vært litt dårlig med forberedelser og julekos så langt, da jeg har brukt hele 22 og 23 desember til hodepine og kvalme...var bekymret for julekosen en stund. Men i natt har jeg sovet godt, føler meg litt bedre, og er klar for julefeiring. Håper dere alle er i god form, og får koset dere med pinnekjøtt/ribbe o.l i kveld! Her blir det pinnekjøtt, og jeg gleder meg stort!

GOD JUL!!!

Skrevet

God jul, alle twilightere med og uten småknøtt :) Håper dere nyter jula til tross for div. graviditetsplager og ammestyr...

Lillejenta mi hadde en ganske heftig julaften, det var ganske mye pakker, og hver eneste en måtte jo lekes med og vises fram... det tok si tid ja! Og hun var helt skutt da hun endelig la seg (halv elleve!!!) og sov helt til 1030 idag... hun sov hos mormor og morfar (der vi feiret julaften), så en kan vel si at jeg og gubben fikk en ekstra julegave i og med at vi dro hjem helt alene og kunne sove så lenge vi ville og bare være oss to da vi sto opp.... siste gangen på ganske lenge det vil jeg tro...

Ang. fødsel så går jeg og humper i samme gamle i kap-ping-kroppen. Bekkenvondt, ryggsmerter, litt småkvalm, de siste 4-5 dagene har jeg hovna noe sykt oppi hender og føtter, mye kynnere og en del maserier. Men det er jo bare 14 dager til termin, så det blir snart en slutt på plagene :) Gleder oss masse til hun kommer - i romjula skal vi henge opp den indiske babyvugga, lammeskinnet fra nøstebarn ankom på lillejulaften, blir så koselig atte :)

Skrevet

Kjapp oppdagering: var hos jordmor idag. Hun ville sjekke meg pga maseriene som kom støtt og stadig under hele konsultasjonen. For å sitere dama: "det er lenge siden jeg har kjent en SÅ moden livmortapp"... den har visst flata helt ut og jeg har 1cm åpning. Akkurat det med åpninga er ikke så mye å tenke på i og med at jeg er andregangs, men posisjon og modningsgrad på tappen gjorde at jm mener jeg kun har et par dager igjen... spennende altså :)

Uansett - jeg er fullstendig avslappet og rolig, jeg skal nyte det siste av jula og nyttårsfeiringa, og hvis knøttemor melder sin ankomst så får hun bare komme. Tror ikke jeg kommer til å bli HELT klar for dette uansett, så jeg setter meg like gjerne rett ned og venter, med gløggen innen rekkevidde, og bretter sammen de siste nyvaska babyklærne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...