Bruble Skrevet 23. desember 2006 #1 Del Skrevet 23. desember 2006 Selv om knøttet ikker er ventet før om ca 6 mnd så har vi begynt å tenkt på navn. Vi vet enda ikke om det blir gutt eller jente, men jeg tror det kanskje lir gutt. Vi har da tenkt på navnet LINUS, men vi vil ha et mellomnavn. Hva passer? Storesøster heter Leah Nikoline. Kom med forslag nå jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. desember 2006 #2 Del Skrevet 23. desember 2006 -Linus Nikolai (ligner jo litt på Nikoline..) -Linus Sebastian -Linus Aleksander -Linus Elias -Linus Oliver -Linus Andreas -Linus Kornelius Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Dubsgirl* Skrevet 23. desember 2006 #3 Del Skrevet 23. desember 2006 Linus Andreas Linus Cornelius Linus Nathaniel Linus August Linus Sebastian Linus Sakarias Linus Maximilian Linus Amadeus Linus Amandus Linus Elias Linus Mathias Linus Tobias Linus Kristoffer Linus Alexander Linus Johan Linus Johannes Linus Leander Linus Emilian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2006 #4 Del Skrevet 26. desember 2006 1. Linus Nicholay/Nicholai/Nikolay/Nikolai (mange alternativer) 2. Linus Andre 3. Linus Arian (IKKE Adrian, hvis noen tenkte skrivefeil:p) Disse navnene synes jeg passer til Linus, synes en del andre blir for mye. Det første navnet er min favoritt og synes det klinger flott med storesøster sitt navn:) Lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2006 #5 Del Skrevet 26. desember 2006 Synes linus ikke passer med noe. Oppkalling etter julekalenderen.. huff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2006 #6 Del Skrevet 26. desember 2006 Enig med de andre her at det må jo bli Leah Nikoline og Linus Nikolai! Ellers kan andre forslag være: Linus Elias Linus Elliot Linus Gabriel Linus Jonathan Linus Severin Linus Mogens Linus Olai Noen du likte her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2006 #7 Del Skrevet 26. desember 2006 hmm.. linus svingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bruble Skrevet 27. desember 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 27. desember 2006 Linus er ikke oppkalling etter julekalenderen, men mere etter Linux grunnleggeren. Selv synes jeg at Linus Nikolai er skikkelig fint, men sambo synes det er for likt storesøster(får prøve å overtale han). Ellers Likte jeg Linus Andreas( sambo heter Andreas til mellomnavn) og Linus Alexander. Tusen takk for mange forslag:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Antarctica Skrevet 27. desember 2006 #9 Del Skrevet 27. desember 2006 Linus Nure, selvsagt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå