Gå til innhold

hvordan blir det logisk? ang cb vanlig og cb digitlal...

Anbefalte innlegg

både cb digital og vanlig kan man teste tre dager før ikm...

hvis man velger cb vanlig, har man muligheten til å få et svaaaakt positivt svar eller et vanlig positivt svar.

om jeg da bruker cb digital tre dager før ikm vil jo denne bli mest sannsynlig negativ, siden den viser kun enten eller.

det jeg ikke forsår er at cb digital trenger i tillegg 50hcg i kroppen mens den vanlige testen trenger bare 25.

nå ser jeg bort i fra de som får en super positiv test tre dager før, men de som ¨får en svak test.

stemmer det da at det faktisk lønner seg å ikke teste en digital cb før den dagen du har ikm, eller etter ikm, siden den trenger dobbelt så mye hgc i kroppen, noe man neppe har da man trenger 25 med den vanlige og den blir svak.

er fullt klar over at det står på pakka man kan ta den tre dager før, men den trenger dobbelt så mye hcg som den andre.

dette ble innvikla, men sitter her kun med digitale tester og har ikm den 26. jeg burde vel egentlig vente jeg da. sist jeg var gravid ble ikke testen positiv før 14 dager over ikm...

Fortsetter under...

Hei!

Har testet med cb digital i går med morgen urin. Har ikke ikm før i morgen. Den var positiv. Når du tar ut testen fra den digitale holderen ser du at testen funker akkurat det samme som den vanlige testen. Der var den en mørk blå strek og en svak blå strek. Så hadde jeg testet med en vanlig test så hadde jeg fått en svak strek istedenfor gravid som svar. ¨

Jeg har likevel ikke lest noe om hcg verdier så det kan hende at du har rett der. Lykke til ihvertfall. Håper at du får positiv svar :)

Det som Aolani sier stemmer ikke helt.... Man skal IKKE se på strekene på den digitale testen... Man kan får to streker selvom man ikke er gravid. Det fordi den måler det stoffet man i kroppen rundt el...

Det står mer på

http://www.pernille.info/digitest.htm

Det er sant det du sier og det som sanne sier!

Hele greia avhenger om hvor fort du/kroppen din danner hcg :o) Jeg ville nok ha testet med den digitale på ikm eller etter ikm for å være sikker, mens med den vanlige ville jeg testet med 3 dager før. Lykke til ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...