Gå til innhold

GOD JUL TIL ALLE KJENTE OG UKJENTE I KONGSBERG !!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper dere alle får en koselig julefeiring med familie og venner!

mange juleklemmer fra Hilde

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En riktig riktig god jul til alle!!

Mange julehilsner fra

Skrevet

Vel... vi skriver fortsatt 25.12 og det er per def fortsatt jul!

God jul og et godt nytt år alle sammen.

Stor jule- og nyttårshilsen fra

Skrevet

Hallo damer!

Jammen lite action her i jula, gitt! Alle har vel nok med babyer og familietreff, kan jeg tenke meg! Sånn har det i hvert fall vært her.

Blir spennende å høre hvordan den første julen har fortonet seg for alle våre små! Her i huset har det gått ganske greit - julaften gikk ganske bra, med litt hyling. BLe nok litt mye folk og inntrykk... Spent på hvordan nyttårsaften går...

Ellers har Torbjørn fått litt dårlig søvnmønster de siste ukene. Han våkner gjerne 3-4 ganger i løpet av natta... Vi driver og lurer på hva vi skal gjøre for å få han til å slutte med det. Har forsøkt å gi han litt morsmelkerstatning på kvelden (han tok flaska kjempebra!!), føler at det er litt lite futt i puppene på kvelden - men da ble det nesten bare verre. Våkna annenhver time!! Nå skal han inn på eget rom, men nå har vi selvfølgelig glemt igjen babycallen på familiebesøk... Så vi får drøye til vi får tilbake den.

Håper vi treffes snart på nyåret! Føler det er så lenge siden vi har møttes, siden jeg ikke var med på siste treffet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...