Anonym bruker Skrevet 23. desember 2006 #1 Skrevet 23. desember 2006 Lillegutt er 4 MND!!!! Og idag finner plutselig kroppen min ut at den skal grine for alt og ingenting. Jeg fatter ikke hva som skjer, er ikke lei meg eller har ikk enoen grunn for å grine, hva er det som skjer?? Andre som har opplevd lignende? velger å være
BettyBoob Skrevet 23. desember 2006 #2 Skrevet 23. desember 2006 er litt sånn for tiden selv og gutten er 9 mnd....men så er det ting som skjer i familien som er til å grine av Men jeg griner lett uten at det har skjedd noe spes!
*bolla pinnsvin* Skrevet 23. desember 2006 #3 Skrevet 23. desember 2006 Jeg griner HELE tiden! Har aldri vært sånn før!! Trenger ikke bare å være fæle ting heller. Har til dags dato grått av at jeg måtte rydde bort klær i str 50, 56 og 62; at småtten flyttet på eget rom (for det ble jo så tomt inne hos oss), at jeg fikk litt lite melk etter omgangssyke (hylgrein! Sambo trodde jeg var blitt gal) - og selvfølgelig av og til når lille tassen smiler søtt til mamma og jeg tenker på hvor glad jeg er i han. Tror nesten at jeg trenger økt væskeinntak om dagen bare for å kompensere for alle tårene
Winterlady Skrevet 23. desember 2006 #4 Skrevet 23. desember 2006 Du har ikke akkurat begynt på minipiller f.eks..?
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2006 #5 Skrevet 24. desember 2006 Er kanskje mye hormoner som raser i kroppen? Jeg har helt siden fødselen (6 mnd siden) blitt ekstremt lettrørt. Griner for alt mulig. Griner av ting jeg leser i avisen, søte ting vesla gjør, kommentarer fra mannen, absolutt alt!! Mannen bare ler av meg. Så et pepperkakehus på tv, begynte å stortute. Aner ikke hvorfor en gang. Tror noen ganger jeg er blitt helt sprø. Håper jo det gir seg etterhvert, slitsomt å ha det sånn....
snull Skrevet 24. desember 2006 #6 Skrevet 24. desember 2006 Hehe, artig å lese.... Så fint at vi er fler......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå