Anonym bruker Skrevet 23. desember 2006 #1 Skrevet 23. desember 2006 helt ufattelig å lese de innleggene der dere nermest oppmunter hverandre til å røyke hasj og andre stoffer!!! hvis dere med hånda på hjertet kan si at barna deres har bedre av at mamma og eller pappa ruser seg på annet enn alkohol, syns jeg dere er egoistiske!! hvorfor tror dere at alt annet er ulovlig???? har dere tenkt på det?? dere kanmasse om hvorfor man heller skal røyke enn å drikke, men har dere i det hele tatt sett på fare tengene med å røyke osv!? de sier at man blir trege av å røyke....og det er ganske tydelig dersom man lesre litt her inne!! hvis barna deres kommer hjem og er tydelig beruset av hasj eller annet er det bedre enn alkohol!! og at dette er et forum for å få støtte er jo reinspikka tull..... dere oppfordrer jo hverandre til dette!!
Linda-Kristin=) Skrevet 26. desember 2006 #2 Skrevet 26. desember 2006 få ett eksempel på at noen oppfordrer en annen til å røyke her inne? ett bare...
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2006 #3 Skrevet 27. desember 2006 Det kan da ikke være så farlig. Det er faktisk ikke noen beviser på at thc er skadelig for barna i det hele tatt. Jeg ville gjort det, kommer nok til å gjøre det også, når den tid kommer. Det er ikke mer uansvarlig å ta seg en joint enn å gå på fest og drikke. Det er ikke bare gærne narkomane og uansvarlig ungdom som røyker tjall. Dere som er så innmari i mot slikt: Vi ler av dere!
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2006 #4 Skrevet 27. desember 2006 Røyk rent!!! Nikotinen er mer skadelig enn THC. Anonym
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2006 #5 Skrevet 27. desember 2006 http://www.dinbaby.com/forum/thread/6162681 kansje du skulle lese dette??!!!
Gjest Skrevet 29. desember 2006 #6 Skrevet 29. desember 2006 Har det falt dere inn at 1 glass vin , 1 røyk, 1 joint 1 sup øl ja til og med passiv røyking... ALT DETTE ER FARLIG FOR BARNET DITT!! Dere hadde vel ikke plassert en joint i handa på deres nyfødte barn eller gidd han/henne en flaske sprit etter fødselen heller, så da må dere jo selvfølgelig ikke gjøre det med barnet i magen heller! Bryr meg katta i om at ikke alle barn født av en mor som har i seg røyk eller alkohol under svangerskapet ikke trenger å få følger av det. Men det er jo en sinnsyk stor sjangse for at det kan skje om ikke med en gang så kanskje når barnet plutselig får lærevansker og mange andre slags vansker senere i livet. Da står dere å klør dere i hodet og ikke forstår noen ting om hva dette kunne komme ifra. Men da kan dere tenke tilbake på den gangen at dere valgte å ta denne sjangsen pga å få røyk eller rus i dere. Å bare tenk på hvor barnet vrir seg i krampe for hver trekk røy dere tar! Har dere ikke sett den videoen.??? (De tar ultralyd på en mor mens hun røyker) Barnet vrir seg i smerter for hvert trekk hun tar! Hva hjelper det da å trappe ned fra 20 til 8 om dagen? Pga av å ikke utsette bor og barn for det stresset det ville være å slutte helt? Ja, hva velger man ikke å tro på for å lette sin egen samvitighet. Nei, tenk på barna! Gå ikke veg å bli gravid til dere som planlegger det før dere har sluttet med alt av alkohol og røyk! Klarer dere ikke det, så trenger dere jaggu meg ikke å få barn heller. Makan til å påføre barn uønsket smerte.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2007 #7 Skrevet 4. januar 2007 Hvor gammel er du vuggi vuggi? for du virker ikke så veldig moden..
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2007 #8 Skrevet 4. januar 2007 He,he ) Nei, veldi umodent å ha fornuftige meninger å synspunkter! Men hvor gammel er du egentlig??
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #9 Skrevet 5. januar 2007 Jeg er 26. Hvor gammel er du? Det er bra å ha meninger og det er absolutt bra å ikke ruse seg, jeg vil ikke støtte til rus. Men det virker som noen av dere er på disse sidene for å kritisere og ødelegge for andre. Jeg tviler sterkt på at du har følt på kroppen hva rus kan gjøre med selvfølelsen osv. eller hva har du rust deg på? tør du svare?
93 Løver Skrevet 5. januar 2007 #10 Skrevet 5. januar 2007 26 her også. Rent personlig er jeg tydeligvis litt kjedelig iforhold til de som har skrevet seg på den andre tråden da det eneste ulovlige jeg har gjort er hasj. Eneste jeg har vært avhengig av er tobakk... ja og kaffe da.
Gjest Skrevet 5. januar 2007 #11 Skrevet 5. januar 2007 Hei Jeg blir straks 25 og har erfaring nok til å si at rus + barn sucks! Er selv oppvokset med en alkoholisert far og kan trygt si at jeg har lært en masse av det og at det det ikke er noe gøy å være barn av foreldre som driver med noe slag av rus. Selv har jeg kun prøvd hasj, røyk og alkohol. Hadde vel alle forutsentninger til å selv havne på kjøret om jeg ville, men det er der fornuften heldigvis har slått til. Alle bestemmer selv hvilke valg man tar her i livet og det er da viktig at man står for de valgene man tar oxo, uten å skylde på alt mulig slags vås! Det er det som er provoserende å lese her inne. Ikke alle men mange skriver så mye tull bare for å rettferdiggjøre og lette sin egen samvitighet. Det er to forskjellige ting å¨si at man vil slutte og det å VIRKELIG prøve ALT man kan for å slutte! Skal man ha barn og er voksen nok til å ta den beslutningen så må man også være voksen nok til å ta avstand til rusen og røyken oxo. Dette må selfølgelig skje før man går hen å blir gravid og ikke vente til etterpå med å vurdere det! Det er sånne personer som irriterer meg noe inni hampen , for da er det kun egoisme det handler om og ikke barnets beste. Men dere som virkelig prøver alt dere kan og klarer det , dere burde jo selvfølgelig være kjempe stolte av dere selv )) Ps. Min far klarte oxo å slutte etter mange år med helvete. Alle kan om man bare vil! Det er tøft, men jaggu verdt det ) Lyke til )
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2007 #12 Skrevet 6. januar 2007 alkohol er like skadelig som andre rusmidler. alle rusmidler kan gjøre uoprettelig skade et foster . forsøk å slutte . søk hjelp, vær åpen mot fagpersonell med problemene . ungen din vil være deg evig takknemlig !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå