Anonym bruker Skrevet 23. desember 2006 #1 Skrevet 23. desember 2006 Hordan kan den lages enklest mulig? Altså, jeg ammer jr ca kl 05 hver morgen, og nå i julen skal vi ha klassetreff og jeg ønsker da å drikke litt uten å tenke på amming dagen etter. Men jeg lurer på hvordan jeg kan lage mme raskes mulig om morgenen... Kan den blandes på kvelden og varmes om morgenen i micro? Eller er det andre måter å gjøre det på?
ida_m_1987 og Thea Louise Skrevet 23. desember 2006 #2 Skrevet 23. desember 2006 det er mange som gjør det =) men jeg har alltid ferdig kokt vann enten på flaske, eller i vannkokeren... da går det kjapt pulver oppi, og rett inn i mikroen ikke glem å pomp deg før og etter hehe...
Gjest Skrevet 23. desember 2006 #3 Skrevet 23. desember 2006 jeg tar bare vann i microen og varmer det jeg,har deretter i pulver.Eller du kan ha kokt vann på en termos,og kaldt vann i flasken(halvparten bare)Ha oppi det kokte vannet når det skal drikkes og så pulver...gjort på 2 sekunder=)
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2006 #4 Skrevet 23. desember 2006 Ok, spørst om jeg ikke gjør det slik ja. Melkeproduksjonen er ikke på topp uannsett, for jr er neten 8 mnd og får mye fast føde, vet ikke om det er nødvendig å pumpe? Så lenge jeg ikke har alkohol i blodet så er det vel ikke i melken heller? Tenker på senere på dagen.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2006 #5 Skrevet 23. desember 2006 Det var enda lurere! Liker ikke helt den micron, blir enten for varmt eller kaldt..
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 23. desember 2006 #6 Skrevet 23. desember 2006 du kan trygt lage på kvelden før du legger deg,sette flaska innerst i kjøleskapet og la den stå til morningen. dette har vi gjort siden mini var nyfødt. de ANBEFALER å lage fersk for hvert måltid, jeg vet det, men sykehuset oppbevarer mme maks et døgn, og da velger jeg også å tro at dette går greit.går fint her vertfall
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 23. desember 2006 #7 Skrevet 23. desember 2006 Man får jo kjøpt ferdig blandet mme på butikken, som man bare heller i flasken og varmer, Også veldig lettvint, men nå er jo alle butikkene stengt da... vet ikke når du skulle på fest jeg.
Winterlady Skrevet 23. desember 2006 #8 Skrevet 23. desember 2006 På rimi selger de ferdigblandede 200 ml pakninger, Nan 1 og 2. Bare å klippe av toppen, helle i flaske og putte flasken 30-60 sek i en stor kopp m varmt vann.
Junitulle06 m/ novemberspire Skrevet 24. desember 2006 #9 Skrevet 24. desember 2006 Signerer den med ferdigblandet mme. Har brukt det på natta hele tiden jeg. Blir jo litt dyrt i lengden da, men utrolig enkelt og lettvint på natta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå