Gå til innhold

Dere som gir mme:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hordan kan den lages enklest mulig?

Altså, jeg ammer jr ca kl 05 hver morgen, og nå i julen skal vi ha klassetreff og jeg ønsker da å drikke litt uten å tenke på amming dagen etter. Men jeg lurer på hvordan jeg kan lage mme raskes mulig om morgenen... Kan den blandes på kvelden og varmes om morgenen i micro? Eller er det andre måter å gjøre det på?

Skrevet

det er mange som gjør det =)

men jeg har alltid ferdig kokt vann enten på flaske, eller i vannkokeren...

da går det kjapt ;) pulver oppi, og rett inn i mikroen ;)

ikke glem å pomp deg før og etter hehe...

Skrevet

jeg tar bare vann i microen og varmer det jeg,har deretter i pulver.Eller du kan ha kokt vann på en termos,og kaldt vann i flasken(halvparten bare)Ha oppi det kokte vannet når det skal drikkes og så pulver...gjort på 2 sekunder=)

Skrevet

Ok, spørst om jeg ikke gjør det slik ja.

Melkeproduksjonen er ikke på topp uannsett, for jr er neten 8 mnd og får mye fast føde, vet ikke om det er nødvendig å pumpe?

Så lenge jeg ikke har alkohol i blodet så er det vel ikke i melken heller? Tenker på senere på dagen.

Skrevet

Det var enda lurere! Liker ikke helt den micron, blir enten for varmt eller kaldt..

Skrevet

du kan trygt lage på kvelden før du legger deg,sette flaska innerst i kjøleskapet og la den stå til morningen. dette har vi gjort siden mini var nyfødt. de ANBEFALER å lage fersk for hvert måltid, jeg vet det, men sykehuset oppbevarer mme maks et døgn, og da velger jeg også å tro at dette går greit.går fint her vertfall

Skrevet

Man får jo kjøpt ferdig blandet mme på butikken, som man bare heller i flasken og varmer, Også veldig lettvint, men nå er jo alle butikkene stengt da... vet ikke når du skulle på fest jeg.

Skrevet

På rimi selger de ferdigblandede 200 ml pakninger, Nan 1 og 2. Bare å klippe av toppen, helle i flaske og putte flasken 30-60 sek i en stor kopp m varmt vann.

Skrevet

Signerer den med ferdigblandet mme. Har brukt det på natta hele tiden jeg. Blir jo litt dyrt i lengden da, men utrolig enkelt og lettvint på natta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...