KS 15.08.07 Skrevet 23. desember 2006 #1 Skrevet 23. desember 2006 Kan QR sine graviditetstester vise feil nesten to dager etter IKM ? Jeg testet negativt nesten to døgn etter forventet IKM. Kommer litt rosa i slim (sorry detaljene)som også kommer ut nå i tillegg til mens murring, men mensmurringen har vart i fem dager. Jeg er ellers som ei klokke når gjelder mensen.. ALdri senere enn 28 dager. Klem og god jul
snart mamma til to gutter :-) Skrevet 23. desember 2006 #2 Skrevet 23. desember 2006 Hei. Jeg har lest/hørt at det ikke bør påvises positiv resultat selvom du har testet etter ikm... Mange som har testet positivt flere dager etter ikm... ta en test i morra også, eller i romjulen... den kan helt klart da være positiv. Lykke til og god jul :-)
KS 15.08.07 Skrevet 23. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. desember 2006 Tusen takk ! God jul til deg også !! Klem
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 23. desember 2006 #4 Skrevet 23. desember 2006 min QR viste feil inntil uke 7..så joda det går an=)
miss_chica Skrevet 23. desember 2006 #5 Skrevet 23. desember 2006 sist jeg var gravid ble ikke en cb vanlig test positiv før 14 dager over ikm, så alt er mulig =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå