Anonym bruker Skrevet 23. desember 2006 #1 Skrevet 23. desember 2006 Ny her og muligens veldig kort opphold.... Jeg er kjemperedd for at jeg har mistet. Var på do i stad og da var det litt brun/rosa blod på papiret. Hva tror dere? Bør jeg kontakte lege, eller er det for tidlig? Hva kan det ellers være? På forhånd, takk!
nurket4a Skrevet 23. desember 2006 #2 Skrevet 23. desember 2006 Hei. Jeg ville ha tatt kontakt med legen, og fått han til å ta en innvendig ultralyd. Det skal ikke være for tidlig til å gjøre det. Har selv vært på ultralyd av andre grunner og er ca 5 uker på vei. Men det er mange som får litt utflod og blod selv om de er gravide, men det kan være greit å få det sjekket. Håper det går bra :-)
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2006 #3 Skrevet 23. desember 2006 Heisann! Eg i i uke6 nå, og har og hatt brunt uflod i 3-4dager nå! Men bare bittebitte litt hver gang. Det er veldig vanlig! Men e jo lurt å kontakte lege bare for å slappe litt mer av... Eg va hos lege igår - ble egentlig ikke så mye klokere - sa at alt så normalt ut! Det trengde ikke å være noe - men det kunne være at kroppen gjorde seg klar for en spontan abort.. Eneste eg kunne gjøre nå va å slappe av og ikke stresse! Ska på ny kontroll og 2uker igjen - å da vil eg få mer svar! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå