Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo og jeg har egentlig aldri kjøpt julegaver til hverandre, vi kjøper heller ting når vi trenger det.

Så i år har jeg jo ikke kjøpt noe til han. I dag kom han hjem med en liten julepakke til meg som han ville jeg skulle åpne. Der lå de fineste øredobbene jeg har sett. Fant kvitteringa i posen da, som han hadde glemt å ta ut. Nesten 2500 kr kostet de!!!!! Fikk også mobil av han for 3 uker siden. Ble helt satt ut jeg. Vet ikke om jeg tør å gå med de øredobbene i frykt for å miste de....hehe.

Han har jobbet helt sinnsykt mye dette året for å bygge opp firmaet sitt så han synes jeg har vært flink som har vært omtrent alene med alt som har med gutten vår å gjøre. Ikke har jeg klaget noe særlig heller...hehe

Snille sambo : )

Skrevet

Nåååhmen så utrolig koselig ! Tenk så gøy han sikkert synes det er å gi deg en så fin gave :) Det var koselig gjort !!! Kos deg med de og BRUK de ! Ellers så har han jo kjøpt de for ingenting, tenk sånn du ! Bedre å miste de da du bruker de, enn at de ligger å ikke blir brukt i en skuff !

God Jul :)

Skrevet

Ja, det var så utrolig kos : )

Nå skal jeg skrive et langt fint brev til han.

God jul : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...