Gå til innhold

Noen gode råd???


nurket4a

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg sliter med mye verk i magen. Har en syste som legen mener er årsaken, men mener selv at det også er en del luftsmerter samt at jeg sliter med å gå på do. Er det noen som har noen gode råd til meg? (Å vær så snill ikke si at jeg skal spise svisker! Får det ikke i meg!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spis druer.. mmmm det er godt og det hjelper =o) prøv å drikk mye, men det vet du vel.. biola da?? det hjelper også!!

 

Lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du sliter med treig mage, skal du drikke MYE vann og spise fiberrik kost. Havrekli og linfrø er bra. Ha det på frokostblandingen din om morgenen.

Virker ikke det, gå over til Duphalac eller Lactulose avføringsmiddel, fås på apoteket. De er helt ufarlige for gravide, og fungerer slik at de binder vann til tarminnholdet ditt. På slutten av mitt siste svangerskap var jeg oppe i firedobbel dose daglig, bare for å få noe av dr"#%¤ ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man bør ikke ta Duphalac eller Lactulose når man er gravid!!!!!!

 

Prøv heller linfrø, svisker, mye vann, fiberrik kost og bra med mosjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk beskjed av legen at jeg skulle kjøpe Lactulose. Spurte også på apoteket for å være på den sikre side. Fikk beskjed om at det var ingen fare for gravide da dette bare virker i tarmene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...