Gå til innhold

Wea, Snart gravid??, Bjørnen Collargol, Eva 76, Mazza, Vannmamma, Vilde78 og andre rugere

Anbefalte innlegg

Hei dere,

tenkte å lage en tråd for rugerne. Kan være kjekt å følge med på hvordan det går og kanskje utveksle litt erfaringer.

Kan jo begynne med å legge inn info jeg fant i en annen tråd. Den sier jo litt om hvor vi er i terrenget (la til deg jeg Vilde 78;o)):

Snart gravid??(36), 0 barn,1.ivf Porsgrunn, 2 egg, test 21/12

- wea (32):0 barn, 1.ivf,1 egg, test 26/12

- Bjørnen Collargol (29),0 barn, 1 IVF,test 31/12, Omnia

- Eva76 (30),0 barn, 2. IVF St. Olavs,1 egg, test 29/12

- Mazza (32) ,2 frys satt inn 19/12, Porsgrunn, test 2/1-07

- *vannmamma*(32) 1 barn, 2 egg 0 frys, 1.søskenf. IVF Riksh. test 2/1

- Malimali (30) O barn, 1. ivf. 1 egg, Haugesund test 4/1

Vilde 78, ? barn, ?ivf, 2 egg, test?

Hvordan går det med dere alle sammen?

Jeg er bare på rugedag 1, og luer på hvordan tiden skal gå. Tror det skal gå greit den første uken, men er redd den siste uken snirkler seg av gårde.

Tror nok jeg sniktester noen dager før. Ingenting hadde vært kjekkere å kunne teste på nyttårsaften, men rugedag 9 er nok i tidligste laget:-) Tror ikke jeg tør det.

God lille-julaften og kos dere masse imorgen jenter. Jeg gleder meg veldig jeg da. Akkurat som et barn:-)

Stor juleklem fra

Mali

Fortsetter under...

Hei Mali

Har det bare bra....Lite bivirkninger av hormoner...Litt trøtt

Tida går seint......Skal teste 29.des.Er i dag på RD 8, tenker eindel på forige forsøk som gjekk gale RD 10......

Ellers skal eg jobbe heile jula.....Skal ha sein vakt på julafta, gleder meg lite til det....men,men kvar sin gong...

Mange juleklemmer

Også masse lykke til..

Uff, skjønner at du er utålmodig nå da ja.

Krysser fingre for at det går bra denne gangen.

Jeg er skikkselig sur og grinete om dagen- håper det er pga hormonene. Burde jo bare være glad nå, men ser ut til at jeg ikke klarer det:-)

Håper du får en rolig julekveld på jobb da.

klem.

Hei hei!

Jeg er på rugedag 9 i dag. Vet ikke om det er symptomer eller noe annet, men jeg er tett i nesen og har ømme bryster. Føler meg også ganske trøtt på ettermiddagene. Tør ikke håpe noe. Fallhøyden er stor...

Ellers må jeg si at Crinonerester er litt ekkelt... Noen flere?

Kos dere med julen!! HA en fin julaften og kos dere nå kvelden før kvelden

Klem

Hei Wea,

spennende med symptomer da:-) *krysse fingre for det:-))*

Jeg bruker progestan, og synes det er veldig ekkelt selv. Føler jeg lekker og at absolutt alt kommer ut igjen. Hadde dette skjedd nærmere testdag, hadde jeg vært overbevist om at det var mensen som var i anmarsj.

Får satse på at alt er som det skal.

Klem

Annonse

Hei jenter!

synes dagene flyr avgårde jeg....er på rugedag 4...men satt inn på dag 3 etter uttak. Progestan er skikkelig kjipt ja! skriver under på den....

Har ingen symptomer....tror jeg...men kanskje hatt litt murringer. Skal teste 2 januar...kanskje jeg tester den 1...hvis ikke TR kommer snikende da selvfølgelig...sukk...Lykke til alle sammen!

og riktig GOD JUL

:D

klem

Ja, måtte dagene fly!!!!!!! :-)

Og måtte vi få en fantastisk jul!

ps. Progestanen er noe svineri. Men godt å høre andre synes det også.

Har nemlig hatt mistanke om at det er festingen som er probletet hos oss. Da vil jeg jo ha mest mulig progesteron i omløp;o)

Kos dere i morgen.

juleklemmer

malimali

Gjest Bjørnen Collargol

Jeg er i dag på rugedag 8 og synes også at tiden sniker seg avgårde. Det er fortsatt 1 uke igjen til jeg skal teste i følge Omnia, men vi får se om jeg sniktester en dag før. Dersom mensen ikke har kommet for fullt vel og merke....

Når det kommer til chricone-rester (progrestan) så e rjeg faktisk veldig avhengig av truseinnlegg. Orker ikke alt dette griseriet i trusa jeg :-(

MEN NÅ ER DET JULAFTEN og jeg skal prøve å tenke på noe annet denne dagen :-)

GOD JUL alle sammen!

Juleklæm fra

Hei MaliMali og dere andre! Jeg bare kopierte lista du har laget og legger nå inn mine "data" .Håper dere alle har hatt en fin julaften!!

Snart gravid??(36), 0 barn,1.ivf Porsgrunn, 2 egg, test 21/12

- wea (32):0 barn, 1.ivf,1 egg, test 26/12

- Bjørnen Collargol (29),0 barn, 1 IVF,test 31/12, Omnia

- Eva76 (30),0 barn, 2. IVF St. Olavs,1 egg, test 29/12

- Mazza (32) ,2 frys satt inn 19/12, Porsgrunn, test 2/1-07

- *vannmamma*(32) 1 barn, 2 egg 0 frys, 1.søskenf. IVF Riksh. test 2/1

- Malimali (30) O barn, 1. ivf. 1 egg, Haugesund test 4/1

Vilde 78, 0 barn, 1ivf, 2 egg, test 5/1, St.Olavs

Går det bra med dere folkens? Jeg er utrolig trøtt, svimmel og sliten for tiden, må være alle hormonene. Ellers er det bra det er jul, da får man liksom litt annet å tenke på.

Gjest Bjørnen Collargol

Jeg og er veeeeeldig trøtt, har vært det siden jeg startet på sprayen jeg da.... Eller har jeg våknet opp med hodepine, vond hals og tett nese i dag, og det er den dagen jeg begynner å jobbe igjen etter å ha vært hjemmeværende ruger i vel 1 uke :-) TYPISK!!!!!

Eller så er jeg på rugedag 9, ingen tegn til blod foreløpig, men synes disse mensenmurringen har blitt litt mere pågående. De kommer og går litt, men synes de er sterkere disse murringene enn de var når de startet. Kvisene og de ømme puppene er her like kraftig som hele tiden...

klæm

HEI!

Er på rugedag 10 i dag, det var på denne dagen det gjekk galt ved sist forsøk. Har tenkt mykje på det, men her går det fint så langt....er snart komt over denne dagen.......Er også veldig trøtt.....

Hadde ein fin julekveld på jobb i går, er glad for at det er over og at det er mange år til neste gang det er min tur.....Kanskje det blir heilt fri neste år om alt går i boks....

KLEM

Gjest Bjørnen Collargol

Da ligger du en dag forran meg Eva. Jeg er på rugedag 10 i dag og ingen tegn til blod enda, men jeg sliter litt med menssmerter som kommer og går. Hadde noen voldsomme smerter i går og hatt noen mindre knip i dag. Men jeg er 2 dager lengre uten spotting enn jeg var for 4 år siden så jeg håper fortsatt.

Jeg har ligget med feber i natt. Klarte å holde ut på jobben, men i dag måtte jeg ringe og melde meg syk, sukk....

Håper så inderlig at vi kan være hjemme med en liten en til jul neste år :-)

Lykke til jenter!

Annonse

Hei,

Jeg har vært bortreist siden lille julaften og har internettfri. :-) Jeg er på rugedag 7 i dag og merker fint lite til det hele. Kjenner jo Crinone-rester, men bruker null energi på det. På rugedag 3-4 var jeg veldig oppblåst og følte meg litt uvel. Da jeg fikk datteren min, testet jeg positivt på rugedag 9, så jeg kommer nok til å tisse en liten dråpe på fredag, ja. :-) Trøtt er jeg jo vant til å være, så kan ikke si jeg merker noen forskjell. :-) Synes dagene har gått kjempefort pga julegreiene og det passer jo egentlig veldig fint. Jeg har hatt det veldig hyggelig og har faktisk tenkt veldig lite på ruging. Nesten overraskende, men litt deilig. :-) Ha en fin kveld.

Klukk- klukk... :-)

Hei alle sammen,

Wea: Hurra!!! Ser du er "blitt gravid" siden sist jeg var her inne. Gratulerer så inderlig masse:-)))

Vi andre skal komme etter snart! :-)

Har ikke så god følelse her. Sikkert mest forsvarsmekanisme. Er på rugedag 6, og jeg forstår det skal tilsvare 8 DPO. Og på denne dag kommer alltid mensmurringene som varer i nøyaktig 1 uke før mensen kommer. Same procedure antar jeg.

Ellers går heldigvis tiden fort nå. Det er gledelig og noe overraskende.

Ha en god natt gode damer.

klem

Gjest Bjørnen Collargol

Jeg er på rugedag 12 i dag og har fått litt blod. Puppene er som normale igjen også så da er nok håpet ute for denne gangen. Skal uansett ta en test om noen dager.

Jeg hadde så god følelse for dette forsøket, ekstra godt når vi fikk tilbake 2 egg, men den gang ei. Nå får vi bare håpe at fryseeggene våre vil gjøre jobben. Fikk jo to på frys så vi får håpe at de klarer opptiningen på det nye året!

Lykke til dere andre.

Klæm

Håper den dårlige følelsen deres viser seg å ikke stemme.... Krysser fingre for oss alle! Er en uke siden innsetting for meg. Puppene har vært ømme hele tiden og føles liksom større, dette er vanlig altså? Og hvis ømheten går bort, så er det et dårlig tegn? Vet liksom ikke hva jeg skal føle etter, men har vært noe kvalm om morgenen og trøtt, men er jo så proppa full av hormoner (og julemat, hehe!) at det kan jo være hva som helst som gjør det! Må bare smøre meg med tålmodighet videre....

Ønsker dere alle lykke til!

Hei mine venner!Her er jeg igjen:) Alt går mye bedre nå som jeg har fått ting på avstand!Har aldri festet så mye i jula som dette året..hehe..kjekt det:)

Wea:Grattis med positiv test. Så kjekt for dere:)

Bjørnen Collargol:Det er da ikke over ennå...Vi har jo lest her inne om mange som blør litt, og har lite symptomer og som allikevel er gravid. Forstår godt at du ikke synes dette er noe kjekt nå, men ta testen du før du bekymrer deg så mye. Jeg håper sÅ at du kan være gravid, unner deg det vettu vennen!!!

Lykke til alle sammen:)

klem

Gjest Bjørnen Collargol

Takk skal du ha Giggel. Du er nå så søt da :-)

Jeg vet at det ikke trenger å være over, håper at det er ett egg som i alle fall klamrer seg fast, men har ingen god følelse for dette lengre. Men skal selvfølgelig ta en test om et par dager og se.

Ellers så er det godt å se at du har kommet deg ovenpå igjen og at du starter det nye året med friskt mot. Håper virkelig at det klaffer for dere da!

Stooor klæm

HEI alle sammen!!!!!!!!!!! :-(

Er på rugedag 14 i dag, har venta lenge til denne "test-dagen". Har klart å la vere å teste før......Tok testen kl. 05 i dag tidlig....DEN var uventa negativ. Har ikkje hatt noke blødning denne gangen.

Det er vel bare å vente for å så ta ein ny test om eit par dager???

Trudde virkelig at dette var gullegget!!!!

KLEMZ

Hei Eva,

så trist med negativ test da, men fortvil ikke ennå. Det er jo som kjent mange som ikke tester positivt for dag 17 og 18.

Sykepleieren i Hgsd sa det til meg ved innsetting da hun ba meg ta test den 14. "Husk at mange ikke tester positivt for en stund senere også"

Hvordan er det eller med syptomer da?

Jeg er selv på RD 9 og merker ingenting annereledes enn på det som tilsvarer rd 9, 11 DPO, i vanlig syklus:Mensmurring og dårlig humør. Så jeg er ikke særlig optimist selv.

Krysser fingrene for deg og meg og alle oss rugere.

klem

Heisann MaliMali

Skal ta ny test om eit par dager, håper på pos. test da....

Ikkje så lett å vere optimistisk...........

Merker også litt mensmurring og har lett for å irritere meg over det meste...ellers ingen ømme bryster sånn eg hadde sist forsøk, trur kanskje det kan komme av ulike hormon preparater

Krysser også fingrer for oss alle

KLEM

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...