Gå til innhold

spør her og eg( selv om det ikke hører hjemme her) var så lite svar å få andre plasser

Anbefalte innlegg

Skrevet

eg hadde mensen for ei uke siden. men har hadt voldsomme mens smerter helt til nå. eg har og hatt voldsom utflod.

går ikke på prevansjon eller noe slikt, så det er ikke bivirkninger av det

Skrevet

glemte å skrive det selvsagt. høres dette ut som urinveinfeksjon?

bør eg ta meg en uvi prøve?

Skrevet

Det TROR jeg ikke, men er heller ingen lege. urinveisinf. gjør som regel vondt når du tisser. føles som man tisser glassskår! Men noen har ikke vondt så er forskjellige symptomer på det. Synes det høres ut som graviditet:) eller nyrebekk betennelse KANSKJE? Er lurt å dra till lege, ikke spørre folk her inne her vil alle bare gjette/tippe. som jeg har gjort nå

Skrevet

En får ikke vondt i livmor eller økt utflod av UVI. Klassiske UVI symptomer er magesmerter, ryggsmerter, svie ved vannlating og feber.

Graviditet var noe jeg heller ville ha tippet.

Skrevet

Det jeg tenkte på var at kanskje den mensen du hadde, egentlig var en spontan abort? Det er ikek alltid man merker at man aborterer så tdilig i svangerskapet, mange som tror at det bare er en sen og kraftig mens for eksempel, mens så er det egentlig en sa. Det kan forkalre at du ahr hatt endel vondt og guffe... Vet som sagt ikke, er ikke helsepersonell, men det er min tipping, urinveisinfeksjon høres ikke rett ut....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...