Gå til innhold

Hvordan ser 2007 ut for meg mht graviditet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har du prøvd lenge? Jeg får opp et kort som sier mye tid med venting. Du bør ta det med ro, noen ganger blomster ting av seg selv, med det mener jeg at det kanskje ikke er så nødvendig å prøve så hardt. Du kan bli gravid selv om du ikke trenger å jobbe så mye for å bli det. Du bør først og fremst slutte å bekymre deg og tvil på at ting vil gå bra. Men jeg får ikke opp noen graviditet på deg med det første. Jeg får opp en del kort som indikerer bekymringer, og dette er noe du først og fremst bør forandre på, hvis dette er en følelse du har. Slik kortene er oppsatt så vil jeg si at du er en person som har veldig mye på skuldrene dine. Akkurat som om du bærer på en stor sorg e.l. Et annet kort forteller meg at du kan ha mistet interessen for en aktivitet eller noe som tidligere har gjort deg glad, og at ting som skjer rundt deg gjør at du begynner å mangle motivasjon. Det endelige utfallet forteller meg at du kommer deg forbi enhver hindring. Men jeg er litt usikker på når spiren sitter. Slik jeg ser det virker det som om det trenger litt tid.

*blek*...herregud, det stemmer jo på en prikk!

Alt for mange bekymringer, en stor sorg javisst...ventetid i massevis, altfor mye jobbing på jobb og utenom. Manglende motivasjon javisst!!! Grunnen til at du kanskje ikke ser noen spire i øyeblikket er at planen er å reise til Stok utpå våren, men håper så inderlig på at det ikke blir for mange turer opp og ned.

Tusen tusen takk! :o)

Fint du gir tilbakemelding på det jeg spår. Det setter jeg pris på. Er jo litt fint å vite om det jeg spår er riktig eller ikke. Jeg kan jo ta feil jeg også, slik som alle de andre som spår kan gjøre.

Ja, får håpe det ikke blir for mange turer på deg, og at det snart blir en spire på deg.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...