Anonym bruker Skrevet 23. desember 2006 #1 Skrevet 23. desember 2006 Høres helt idiotisk ut, hvorfor feks ikke bare si barnet mitt er ett år og to mnd, eller to år osv. De som ikke har barn selv må da begynne å telle seg fremover, dritirriterende ! Jeg tror det er en desp måte å holde barna "som babyer". Tåpelig.... Heng meg ut i vei, jeg synes dette er teit he he he...
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2006 #2 Skrevet 23. desember 2006 Enig med deg. Har en venninde med en liten på 1 år og 2 mnd, hun sier alltid 14 mnd.. Litt irriterende, men men..
übermamma *5 pp* Skrevet 23. desember 2006 #3 Skrevet 23. desember 2006 datteren min er 22 mnd... hvis noen seriøst MÅ REGNE for å finne ut at det er nesten 24 mnd= 2 år er det de som sliter!
yasmina Skrevet 23. desember 2006 #4 Skrevet 23. desember 2006 Nei,vet du hva ? Hva har det vel å si. Min lille gutt er 22 mnd og syns det er helt normalt å si det: Hvis man må begynne å telle å rekne av den grunn så trnger man all øvelsen man kan få. Bør bare være takknemlig at noen gir en enkle utfordringer da. Ellers så syns jeg det var et tåpelig innlegg. Kan man ikke bare si det man vil selv ? Hos oss er det mest gammel vane
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2006 #5 Skrevet 23. desember 2006 Ha ha da skal jeg begynne å si at jeg er 293 mnd.....teit !
mittlillegull Skrevet 23. desember 2006 #6 Skrevet 23. desember 2006 heeeelt enig! irriterende...utrolig wannabe altså! i hvertfall om man sier det ut over et år. før det er det normalt.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2006 #7 Skrevet 23. desember 2006 Ja klart, før et år er man jo bare et visst antall mnd, men senere er man det bare ikke, man er da ett år + noe ! Teit ! Teit ! Teit !
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2006 #8 Skrevet 23. desember 2006 Til dere som bruker mnd i en evighet, hva er grunnen ? Hvorfor ikke bare si ettogethalvt år feks. osv. ? Hvorfor må dere regne i mnd ? Sier dere dager i tillegg ? Bruker dere mnd på dere selv ? Når synes dere det er normalt å slutte å bruke mnd ?
Gjest Skrevet 23. desember 2006 #9 Skrevet 23. desember 2006 Aldri! Jeg er 324 mndr;P Har faktisk stussa på det samme selv. Ikke det at det er noe problem å finne ut hvor gammel ungen er, men lurer egentlig også på hvorfor unger er 18 måneder og ikke ettogethalvt år..
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 23. desember 2006 #10 Skrevet 23. desember 2006 Tror ikke det har noe med at man skal holde barna som babyer - tror bare det er at man er så inni å telle måneder både fra svangerskapet og de første tolv månedene av barnets liv, at det blir naturlig å snakke om alderen i måneder. Skjønner ikke helt åssen det kan irritere, jeg, men...det er nå meg. Klart når barnet er to år, er det jo like greit å si det istedet for 24 måneder, da - men akkurat frem til 2 år, syns jeg det er helt greit å oppgi alder i måneder, jeg.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2006 #11 Skrevet 23. desember 2006 Det er sjelden man hører antall mnd etter 2 år synes jeg og opp til den alderen bryr det meg ikke nevneverdig heller............ Men hvis du hadde sagt 48 mnd hadd jeg nok lurt litt..............
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2006 #12 Skrevet 23. desember 2006 synes og det er teit å si mnd... skjønner ikke vitsen når de har rundet året og telle på mnder lenger!
pandabjørn Skrevet 24. desember 2006 #13 Skrevet 24. desember 2006 Skjønner ikke at noen her inne synes dette er et tåpelig innlegg, har da sett mye verre innlegg enn dette hehe.. er enig med HI hvorfor kan de ikke si år + mnd da? greit når de er under året, men ikke eldre. det kommer jeg iallefall til å gjøre når Sander blir større... hvis noen spørr meg hvor gammel er "du", da kan jeg si 468 mnd hehe (sånn satt litt på spissen)
leader of The pack Skrevet 24. desember 2006 #14 Skrevet 24. desember 2006 helt vanlig å si antall mnd frem til ungene er 2 år. Og så mye bra meninger anonym har til en forandring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå