Gå til innhold

Hei anonym

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kansje du har mulighet til å spå meg en gang til for å se om jeg er litt lettere å spå nå. Om en ny graviditet.

Hadde SA i nov. var litt over 6 uker på vei da..

Betyr så utrolig mye for meg dette her.

Født 230186

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ting ser mye bedre ut nå. Jeg stilt spørsmålet slik: hvordan vil en evt graviditet gå for deg. Så lenge du legger en 'arbeidsvilje' vil du få positive resultater. Jeg får opp et kort som indikerer at du vil få barn, og et som indikerer livskraft. Du vil lykkes med alt du setter deg fore. Tiden er inne for det nå. Du vil nå målene dine, og se at drømmer blir virkelig. Du vil få det du ønsker og finne glede i livet ditt. Dette vil skje i nærmeste framtid. Du har måttet ofret noe for å nå målet ditt, og det kan være SA. Det kan være dette som gjorde meg forrvirret sist gang. At det kortet jeg fikk opp da indikerte at du hadde mistet og ikke at du ville. Men nå fikk jeg opp et kort som indiekerer at du har ofret noe, derfor vil en graviditet gå bra neste gang.

Håper alt går bra for deg.

Skrevet

Tusen takk for svaret fra deg.

Klarer du å se om jeg blir gravid denne mnd. eller evt. når? Har EL rundt disse tider.

Blir det en tung fødsel når den tid kommer? Kjønn?

Og en ting til: Har jeg stor mage i juni?

Skrevet

dytter litt jeg..

Skrevet

dytter litt til jeg

Skrevet

Nå får jeg opp en graviditet på deg i januar, og da vil ha stor mage i juni. Fødselen din vil gå bra og du vil få en gutt

Skrevet

Vil det si at jeg blir gravid nå i disse dager, slik at jeg finner det ut i Januar, eller at jeg blir gravid i slutten av denni mnd, og finner det ut i feb?

Gifter meg i Juni så litt spent ang stor mage og kjole......

Skrevet

Det betyr at du blir gravid i jan, da kan du sikkert finne det ut i februar

Skrevet

Er du fortsatt sikker på at jeg blir gravid i jan? Har blitt spådd at det tar litt tid før jeg blir gravid igjen, så håper virkelig at du har rett...

Skrevet

Pendelen svarer ja på at du vil bli gravid i jan, men jeg har ikke like mye erfaring som mange andre som spår her, så jeg kan ta feil. Jeg forteller bra det jeg får opp, men jeg kan ikke gi noe granti på at det er riktig.

Skrevet

Høres bra ut. Gir deg tilbakemld jeg. God jul!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...