Gå til innhold

En kjedelig lille julaften

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må sitte alene i hele dag fordi sambo fant ut at han skulle på pokerturnering borti her... Kunne liksom ikke nekte han siden det er første gang han er sosial,uten meg, siden vi flytta hit (For ett år siden). Men er litt småstusselig å sitte alene denne kvelden også... Forhåpentligvis skaffer han seg noen venner eller lignende,så det ikke er helt bortkastet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trøsteklem til deg da...Håper du finner på noe koselig å pusle med :) Syns selv litt synd på meg selv fordi min mann er ute og handler og sånt og jeg har hele formiddagen for meg selv hjemme her. Har måttet vaske/rydde, for vi har nettopp flyttet inn og det var fremdeles en del rot som måtte bort før det kunne bli jul i stua vår. Nå er jeg ferdig med det og har bare igjen å pakke inn gaver...de som ikke allerede er sendt per post da.

Skrevet

Tentke jeg skulle rydde garderoben vår,den ser ikke ut... Og vaske badet. Men han kommer sikkert ikke hjem før i natt en gang,så jeg har vel egentlig ingenting å stresse med. Har egentlig vondt i bekkenet også,så må jo ta det litt med ro. Men så lenge jeg ikke rører meg så går det jo bra :P Kjedelig det og sa. Så blir nok vasking og rydding her i gården også. Mangler en julegave å pakke inn,ellers så var jeg ferdig med det for lenge siden.

Skrevet

Kjeder meg litt jeg å.. sambo er ute å handler sammen med søstra si.. han hadde en liten gave til meg igjen skjønte jeg.. Men det bør jo ikke akkurat ta 3 timer da!! vi har ikke fått pynta jule tre enda.. og må handle.. og vi skal på middag til svigers klokka seks.. åh.. så trege gutter er.. =)

Skrevet

hehe,men du har da i det minste planer å stresse over :P Pynta juletreet i sted jeg. Vi gikk for plasttre i år,og det er seriøst det styggeste jeg har sett. Om jeg hadde ett lite fnugg av julestemning så er da den forsvunnet etter å ha pynta det treet....

Skrevet

God kveld dere !

Jo jeg er også for latt på lille juleaften, til fordel for delillos.... Julegave fra broren hans, så jeg kunne jo heller ikke nekte, ikke hadde jeg lyst å nekte han heller da!

Noen av dere som har funnet noe gøy å gjøre?

Skrevet

hehe,nei... Det er forståelig...

Jeg sitter å ser på julenøtter. Og så skal jeg se grevinnen og hovmesteren.. Og har vaska litt på barnerommet og på do. Så nå er det da rent rundt her :P Men morsomt kan man jo ikke kalle det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...