Gå til innhold

Julehilsen fra martine

Anbefalte innlegg

Hei alle venner. Nå senker roen seg snart hjemme hos oss. Det mangler bare litt golvvask så blir det jul. Treet er ferdig pyntet og bugner av julepynt som barna har laget.

Her hjemme er el over for 16. gang og jeg håper som vanlig at en liten svømmer finner fram til mitt egg. Tidlig i høst hadde jeg gitt meg selv fram til jul med å lykkes, ellers skulle prosjetet nedlegges. Men, nå føler jeg på ingen måte at tiden er inne for å gi seg. Jeg tror faktisk at det er mannen min som må sette ned foten, og jeg kommer til å sørge når den tid kommer.

Men nå er tiden inne for å kose seg med de barna man har, og en mann som også må få litt mer oppmerksomhet i julen. Jeg har innsett at jeg må leve livet mitt nå, og ikke sulle meg inn i det at vi ikke får til flere barn.

Håper dere alle får en flott jul. Selv om mange av oss ikke får det vi ønsker oss aller mest, er da livet godt å leve likevell.

Stor juleklem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7545127-julehilsen-fra-martine/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Martine, det er da ingen grunn til å gje opp enno. Du har mange år igjen til naturen seier stopp. Men eg er enig i at ein må leva livet nå, og kanskje kjem gullegget plutseleg rekande... :)

God jul, med eller utan reine golv (mine er møkkete, men eg er jo ikkje heime, så det er ikkje nøye).

Juleklem frå

Gledelig jul Martine :)

Håper du og familien får en hyggelig jul !

Selv om julesnøen mangler,kan man lage julestemning !

Lykke til videre med baby prosjektet !2007 skal bli et lykkens år ,for mange av oss !

Klem fra

Jo, du har helt rett. Egentlig er vi kjempeheldige. Men du må slettes ikke gi deg så lenge du har motivasjon og ikke føler at prøvingen tar helt overhånd. Høres ut som du har hodet på rett plass og også klarer å fokusere på andre verdifulle ting. Og at det er en heldig mann i kulissene som får oppmerksomhet.

Vi skal straks avgårde til strøk uten nettforbindelse (trur eg...) Lykke til frem til årsskiftet, og bind den tanten til en rakett, du! Tror hun har godt av å se litt stjerner en 8-9 måneders tid!!

Varme hilsner fra

Har du hatt en lege som prosjektleder eller holder du på på egen hånd? Hvis du holder på alene så kunne jo tiden heller være inne til fullt medisinsk følge på veien. Men jeg vet jo ikke om du allerede har gjort det. Prøverør i Danmark feks koster ca 30 tusen og ikkeno ventetid.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...