LillaGumman 07.02.07. Skrevet 23. desember 2006 #1 Skrevet 23. desember 2006 Toåringen sover og far har tatt med seg svigers på siste juleshopping. Og jeg - jeg er helt alene hjemme. JuleCDen til Frelsesarmeen/ Christian Ingebrigtsen på i bakgrunnen, gomler marsipan.... Sykemeldt pga kraftige kynnere - fått beskjed om å ta det med ro, men hvor lett er det med huset fullt av folk..?? Termin først i februar og etter å ha lest om lille Live her inne, så får en i hvertfall motivasjon til å roe ned slik at den lille får lov til å bli der hun hører hjemme i seks-sju uker til! God jul alle sammen!
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 23. desember 2006 #2 Skrevet 23. desember 2006 Ja, jeg sitter også her i stillhet hjemme... Svigers passe på førstemann på nesten 17 mnd til i morgen og mannen min er på jobb. Har egentlig en ganske lang liste med ting som burde gjøres, men har fått lagt pinnekjøttet i bløt og sydd ferdig juleduken, så noe har jeg i hvert fall gjort. Jeg har også kraftige kynnere og bekkenløsningen krever krykker når jeg er utenfor hjemmet, men det er lettere sagt enn gjort å ta det med ro når vi skal ha huset fullt av gjester i morgen. God jul til deg også )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå