Gjest poda Skrevet 23. desember 2006 #1 Skrevet 23. desember 2006 Hei, Ville bare fortelle om noe jeg synes er morsomt. Jenta vår er 21 mndr, og for en ukes tid siden var hun og pappaen på badet om morgenen. Plutselig så sier hun "tisse" og tar av seg pysjen og bleia selv. Satte seg så på potta og tisset, som om det var helt naturlig. Vi har ikke brukt potten noe tidligere - den har stått på gulvet ved siden av doen og bare blitt lekt litt med innimellom. Samme prosedyre skjedde i går. Hun sa "tisse", så tenkte jeg at da prøver vi potta. Først kom en liten skvett, som vi helte i do - og hun fikk trykke på knappen - kjempefornøyd! Ett minutt etter sier hun "tisse" igjen, og setter seg på potta selv. Da kom det masse tiss, og hun var kjempeglad - strålte som en sol! Blir vel ikke noen fast prosedyre ennå, med masse klær på på dagtid, men det er jo morsomt å se at det går fremover... :-)
Bomsedeisi Skrevet 23. desember 2006 #2 Skrevet 23. desember 2006 Ja det er artig når de små finner ut at de kan gå på do :-) Jeg har selv ei jente på 18 mnd som går masse på do, den siste mnd har hun ikke bæsjet i bleia bare på do (stolt mamma ja Vi har heller ikke hatt noe potte/do trening hun fant det bare ut av seg selv. Hun vil ikke gjøre noe på potta, vil sitte på det ordentlige doet.
Gjest Skrevet 23. desember 2006 #3 Skrevet 23. desember 2006 ja er jo superbra da de tar valget selv!!! Datra til venninne mi har vært helt tørr både natt og dag siden i juli....hu blir 2år i januar....jeg har ingen tro på at min er så raskt ute.....men det kommer da det kommer og dere har all grunn til å være stolt av ungene deres...god jul
NessaS Skrevet 24. desember 2006 #4 Skrevet 24. desember 2006 Så morsomt! Vi har prøvd litt med potta siden i sommer, men kommer aldri noe. Men han sitter hvertfall lenger enn 2 sekunder på potta nå, så vi gjør fremskritt. Tisser alltid når jeg tar på ham bleia igjen da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå